دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۱
«ایدئولوژی و روابط بین‌الملل» بازچاپ می‌شود

نشر قومس نخستین چاپ کتاب «اهمیت و کاربرد نقشه و نقشه‌خوانی در جغرافیا» نوشته غلامعلی خمر را در کنار چاپ دوم «ایدئولوژی و روابط بین‌الملل» اثری از علی صادقی در آستانه نشر دارد.-

مهدی عباسی، مدیر مسوول انتشارات قومس در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، ضمن بیان این خبر توضیح داد: نخستین اثر را دکتر غلامعلی خمر از اعضای هیات علمی دانشگاه زابل درباره اهمیت و کاربردهای نقشه در جغرافیا به رشته تحریر درآورده است.

وی با اشاره به این که دانشجویان مخاطبان اصلی این اثر به شمار می‌آیند، گفت: مولف این اثر کوشیده است نحوه استفاده از نقشه در کاربردهای مطالعاتی و تحلیل‌های جغرافیایی را شرح دهد. 

این ویراستار علمی و فنی کتاب‌های علوم سیاسی، یکی از ویژگی‌های این کتاب در کنار معرفی نقشه‌های جدید را ارایه فرمول‌هایی برای استفاده از نقشه‌های جغرافیایی و کاربردهای نقشه‌های دریایی، هوایی و زمینی دانست.

عباسی درباره کتاب «ایدئولوژی و روابط بین‌الملل» عنوان کرد: مخاطبان این اثر علاوه بر محققان و دانشجویان داخلی، مردم آسیای مرکزی به ویژه محققان و دانشجویان افغانستان‌اند. 

مدیر مسوول انتشارات قومس موضوع اصلی این کتاب را تحولات مربوط به روابط بین‌الملل دو جنگ جهانی در اروپا و بررسی دلایل شکل‌گیری دو جنبش نازیسم و فاشیسم و تاثیرات آن‌ها در روابط بین‌الملل دانست.

عباسی ادامه داد: مولف تاثیر شکل‌گیری این دو جریان را به لحاظ اندیشه و فلسفه سیاسی آن روز اروپا بررسی و علل پیدایش این جنبش‌ها را بیان می‌کند.

انتشارات قومس به زودی این کتاب‌ها را چاپ و روانه بازار کتاب خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها