سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۵
آغاز دومین دوره مسابقات کتابخوانی «راز ماندگار»

سازمان جهاد دانشگاهی با هدف ارتقای سطح مطالعاتی جامعه و افزایش بینش و آگاهی عمومی، دومین دوره مسابقه کتابخوانی «راز ماندگار» را ویژه دانشجویان و استادان دانشگاه برگزار کرده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، دومین دوره مسابقه کتابخوانی «راز ماندگار» که مختص دانشجویان و استادان دانشگاه‌هاست، از 24 آبان ماه سال جاری آغاز شده و به مدت یک ماه نیز ادامه خواهد داشت. نتایج این مسابقه دوم دی ماه اعلام می‌شود.

ثبت‌نام و شرکت در این مسابقه به صورت اینترنتی است و متقاضیان شرکت در آن می‌توانند حداکثر تا 24 آذرماه با مراجعه به یکی از وب سایت‌های www.RazeMandegar.ir و www.Chashmeh.ir و یا www.Booki.ir برای ثبت‌نام، دریافت فایل کتاب مسابقه و همچنین مشاهده و پاسخگویی به سوالات طرح شده اقدام کنند. 

افزایش میزان سطح مطالعه در جامعه علاوه بر این‌که یکی از مطالبات مقام معظم رهبری است، از وظایف مهم و اصلی بنیادهای فرهنگی جامعه نیز محسوب می‌شود.

با توجه به حساسیت و اهمیت این موضوع، مرکز امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی جهاد دانشگاهی با همکاری سازمان انتشارات و نیز نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همین رویکرد، اقدام به برگزاری مسابقه‌ای با عنوان «راز ماندگار» با موضوع مفاهیم اخلاقی در سیره امام خمینی(ره) و با محوریت کتاب «راه و رسم منزل‌ها» اثر اصغر میرشکاری کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها