دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۰
«واحه» تک‌نگاری‌‌های شهید آوینی را منتشر می‌کند

انتشارات «واحه» مسوولیت نشر پنج اثر از شهید سیدمرتضی آوینی را که پیش از این از سوی انتشارات روایت‌فتح منتشر می‌شدند بر عهده گرفت. این پنج اثر در مجموعه‌ای با عنوان «تک‌نگاری‌های شهید آوینی» منتشر می‌شوند.-

مدیر مرکز پخش کتاب‌های انتشارات واحه به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: پنج اثر از مجموعه تک‌نگاری‌های شهید آوینی از این پس از سوی انتشارات واحه منتشر خواهند شد. 

حسن عسکری از «مرکز آسمان» درباره حماسه کربلا، «با من سخن بگو دوکوهه»، «شهری در آسمان»، «امام(ره) و حیات باطنی انسان» درباره حضرت امام خمینی (ره) و «سفر به سرزمین نور» درباره مناسک حج، به عنوان پنج اثری یاد کرد که با عنوان مجموعه تک‌نگاری‌های شهید آوینی منتشر خواهند شد. 

وی هدف از انتشار آثار شهید آوینی از سوی انتشارات واحه را پاسخ به نیاز مخاطبان بازار نشر به آثار شهید آوینی عنوان کرد و گفت: تا روز 20 فروردین 1392، سالگرد شهادت مرتضی آوینی این آثار از سوی انتشارات واحه منتشر خواهند شد. 

مدیر مرکز پخش کتاب‌های انتشارات واحه در پایان گفت: با توجه به این‌که آثار یاد شده پیش از این از سوی انتشارات روایت فتح منتشر شده بودند، گمان نمی‌کنم انتشار مجدد این آثار با تغییرات خاصی همراه شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط