پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۰
اعلام برنامه‌های متنوع فرهنگی بوشهر در هفته کتاب

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر با اشاره به بیستمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی گفت: در این هفته ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی استان برای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه تقویت کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شوند.-

صدراله محتشم در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: هفته کتاب،‌ فرصت مغتنمی برای ارج بخشیدن دوباره به کتاب و کتابخوانی و مقام شامخ کتابداران و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در جامعه است. به همین دلیل در کتابخانه‌های عمومی برنامه‌های متعددی برای بهتر برگزار شدن این هفته پیش‌بینی شده‌اند. 

محتشم با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ مطالعه مفید گفت: برای آشنایی هرچه بیشتر جامعه با فعالیت‌های انجام شده کتابخانه‌ها، علاوه بر انعکاس عملکرد و فعالیت‌ها، این مراکز فرهنگی به صورت رایگان عضو می‌پذیرند.

وی با بیان این‌که زمینه بازدید عمومی از کتابخانه‌ها نیز پیش‌بینی شده است، یادآور شد: برپایی نمایشگاه‌ کتاب، برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب، قصه‌خوانی و روخوانی کتاب ویژه کودکان نیز از دیگر برنامه‌های این هفته به شمار می‌آیند.

محتشم اظهار کرد: آیین تجلیل از حامیان و خادمان کتاب و کتابخوانی مانند فرمانداران و شهرداران منتخب، خیران و اهدا‌کنندگان کتاب، یاوران کتابخانه، کتابداران و کتابخوانان برتر و ... هم در این فهرست قرار دارند.

بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «یادگار ماندگار» از ۲۰ تا 26 آبان ماه برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط