سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۴
برپايي دهمین نمایشگاه کتاب فجر در استان بوشهر

استان بوشهر اكنون ميزبان دهمین نمایشگاه کتاب فجر اداره کل آموزش و پرورش استان با بيش از 5500 عنوان کتاب و نرم افزار است. دانش‌آموزان، فرهنگيان، مديران و والدين دانش‌آموزان مخاطبان اين نمايشگاه‌اند.-

خلیل رضایی، مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در اين باره به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، گفت: دهه فجر دهه بیداری، شکوه و سربلندی امت اسلامی ایران است که با رهبری مقتدرانه امام خمینی(ره) پایه‌های حکومت ظلم و ستم را به طور كامل در ايران برچيد و جمهوری اسلامی را به ارمغان آمد.

وي با اشاره به رسالت آموزش و پرورش در تربیت معنوی، فرهنگی و مذهبی دانش‌آموزان در تراز جمهوری اسلامی ايران و تحکیم پایه‌های علمی آن‌ها، افزود: برپایی نمایشگاه کتاب گامی مثبت در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی و تحقق منویات مقام معظم رهبری برای دارا بودن نسلی پويا و توانا است.

رضايي عنوان كرد: دانش‌آموزان، فرهنگیان و عموم مردم با خرید و استفاده از کتاب‌های نمایشگاه می‌توانند سطح آگاهی‌های خود را افزایش دهند و نشاط و شادابی علمی را در جامعه رونق بخشند. 

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر درباره این نمایشگاه گفت: بیش از 5500 عنوان کتاب و نرم‌افزار در بیش از 75 هزار جلد عرضه شده‌اند که با تخفیف 20 تا 30 درصد در اختیار بازدیدکنندگان و خریداران قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: برای استفاده بهینه مدارس از این نمایشگاه، اعتباری برابر با 250 میلیون ریال در نظر گرفته شده است تا آن‌ها بتوانند کتاب‌های مورد نیاز کتابخانه آموزشگاهی را با تخفیف 50 تا 70 درصد تهیه کنند.

رضایی درباره بخش‌های ویژه نمایشگاه گفت: در اين نمايشگاه کتاب‌هایی با موضوع‌هاي شهدا، بصیرت و خانواده، حجاب و عفاف در معرض ديد عموم قرار گرفته‌اند. 

دهمين نمایشگاه کتاب فجر استان بوشهر که توسط کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی ستاد دهه فجر و معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر راه‌اندازی شده است، تا جمعه (28 بهمن) برپا خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط