سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۱
«بی‌تربیت‌ها» به کتاب‌فروشی‌های کانون آمدند

جلد اول از مجموعه کتاب‌های «جزیره بی‌تربیت‌ها»ی شهرام شفیعی با تصویرگری ندا عظیمی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

ايبنا نوجوان: کتاب «جزيره‌ي بي‌تربيت‌ها» نام مجموعه‌كتاب‌هایي طنز‌آمیز از شهرام شفيعي است. «نابودی بر سر میز صبحانه»، «فرشته‌‌ی کلوچه‌ها»، «خروس»، «نوزده عروس»، «قشنگ‌ترین دماغ»، «کلاه خرگوش» و «دو مزاحم در نانوایی» نام كتاب‌هاي اين مجموعه است.

داستان کتاب‌ «جزیره بی‌تربیت‌ها» در مورد پسر بچه‌ای است که در جزیره‌ی بی‌تربیت‌ها همراه با عموی پدرش ـ که پادشاه جزیره است - زندگی می‌کند: «ما خانواده‌ی سلطنتی بی‌تربیت‌ها هستیم. البته سال‌هاست که کاخ به موزه تبدیل شده. مردم برای تماشا این‌جا می‌آیند و برای همین ما توی کاخ کار می‌کنیم. پادشاه، سرایدار کاخ است و ملکه، آشپزخانه را می‌چرخاند. من و خواهرم هم برای بازدید ننده‌های خسته چارپایه می‌گذاریم و انعام می‌گیریم.»
 
کتاب‌ «جزیره‌ي بی‌تربیت‌ها» برای گروه‌های سنی «ج» و «د» (سال‌های چهارم و پنجم دبستان و مقطع تحصیلی راهنمایی) و در 15هزار نسخه منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را با قیمت 1800 تومان از کتاب‌فروشی‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور خریداری ‌کنند.

منبع خبر: روابط عمومي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها