یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۶
ارايه دستاوردهاي 158 نشست در نمايشگاه بيست و چهارم

پژوهشگاه فرهنگ، ‌هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با 100 عنوان كتاب كه حاصل 158 نشست تخصصي اين مركز در سال گذشته‌اند، در بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران حضور مي‌يابد. اغلب اين كتاب‌ها اكنون واپسين مراحل چاپ و نشر خود را طي مي‌كنند.\

مصطفي اسدزاده، مدير ارتباطات پژوهشي پژوهشگاه فرهنگ، ‌هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با اعلام اين خبر اظهار داشت: اين نشست‌ها را پژوهشگاه در سه حوزه فرهنگ، هنر و ارتباطات با حضور متخصصان و استادان دانشگاه برگزار كرده است.

وي هدف از مكتوب كردن مجموعه مباحث و دستاوردهاي اين جلسات هم‌انديشي را ارايه دستاوردهاي اين برنامه‌ها براي تمامي علاقه‌مندان و پژوهشگران خواند و توضيح داد: انتشار مباحث اين جلسات در قالب كتاب، علاوه بر ارايه منبعي تحقيقي كه زمينه پژوهش‌هاي آتي را با معرفي مآخذ تحقيقاتي فراهم مي‌كند، از دوباره‌كاري‌هاي پژوهشي مي‌كاهد.

اسدزاده با اشاره به اين كه اين پژوهشگاه در سال 89 موفق شد 158 نشست تخصصي را برگزار كند كه برخي از آنها در قالب سلسله نشست شكل گرفتند، از انتشار نتايج اين جلسات بر اساس موضوعات نشست‌ها خبر داد و گفت: اين مجموعه كتاب‌ها تا زمان برپايي نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران منتشر خواهند شد. 

از جمله نشست‌هاي پژوهشگاه فرهنگ، ‌هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در سال گذشته مي‌توان به «رابطه اسلام و توسعه در مالزي»، «اخلاق اداري از ديدگاه نهج‌البلاغه»، «ايران و مصر؛ دو بال گسترده در جهان اسلام»، «بررسي و تحليل خيزش مردم در كشورهاي خاورميانه و شمال آفريقا»، «بررسي راه‌هاي ارتقاي جايگاه قرآن»، «ايران‌هراسي» و «كانون‌هاي ضد بيداري اسلامي»‌ اشاره كرد.

بيست و چهارمين دوره نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران 14 تا 24 ارديبهشت‌ماه در مصلاي امام خميني(ره) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط