پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹
برگزاری دوره آموزشی ترجمه و تفسیر مفاهیم قرآن کریم در زنجان

زنجان- مدیر دارالقرآن کریم زنجان گفت: دوره آموزشی ترجمه و تفسیر مفاهیم قرآن کریم در زنجان برگزار می‌شود.

حسن رنگرز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: دوره آموزشی ترجمه و تفسیر مفاهیم قرآن کریم ویژه فصل بهار آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه کلاس‌های آموزشی مربوط به این دوره روزهای شنبه و سه‌شنبه برگزار می‌شود، گفت: این کلاس‌ها در مرحله مقدماتی برگزار می‌شود و افرادی که نمره لازم را کسب کنند در مرحله پیشرفته شرکت می‌کنند.

مدیر دارالقرآن کریم زنجان با بیان اینکه کلاس آموزشی دوره متوسطه اول هم روزهای شنبه و دوشنبه برگزار می‌شود، گفت: این دوره شامل ترجمه و شرح آیاتی از قرآن کریم به همراه تجزیه و ترکیب است.

رنگرز با اشاره به اینکه مجموعه آموزشی دارالقرآن کریم در همه رده‌های سنی و در همه سطوح دوره برگزار می‌کند، افزود: تعداد دوره‌های این مجموعه به ۲۰ مورد می‌رسد.

مدیر دارالقرآن کریم زنجان با اشاره به توسعه شبعات دارالقرآن کریم در نقاط مختلف زنجان بیان کرد: تقریباً در هر فصل حدود یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار نفر در دوره‌های آموزشی این مجموعه شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: از اولین سال تاسیس دارالقرآن کریم در زنجان بیش از یک هزارو ۵۰۰ نفر قاری قرآن تعلیم و تربیت داده شده و رشته‌های قرآنی پر طرفدار دارالقرآن کریم زنجان روخوانی، روانخوانی، تجوید، صوت و لحن، حفظ و مفاهیم قرآن کریم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط