جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
جامعه روشنفکر ایرانی پیشتاز وحدت و انسجام است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در تالار وحدت از مراحل اخذ رای‌گیری از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه بازدید کرد و گفت: استقلال، آزادی، امید، پیشرفت، عدالت و معنویت آرمان های بزرگ مردم ایران به‌شمار می‌روند و هنرمندان بزرگ ما پیشتاز این حوزه ها هستند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، محمدمهدی اسماعیلی، امروز، ۱۱ اسفند با حضور در تالار وحدت و بازدید از مراحل اخذ رای‌گیری از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه در جمع خبرنگاران گفت: خدای بزرگ را شاکر هستیم که روز بزرگ دیگری فرا رسیده و مردم فرهنگ‌دوست ایرانی بار دیگر صحنه تاریخی مجددی را خلق می کنند. از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه تشکر ویژه می کنم چراکه برخلاف زمان کم برای اطلاع رسانی جهت حضور در تالار وحدت با شور و علاقه به صحنه آمدند.

وی با بیان اینکه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در ایران همیشه پیشتاز حرکت های آرمان خواهانه ملت ایران بودند، افزود: استقلال، آزادی، امید، پیشرفت، عدالت و معنویت آرمان های بزرگ مردم ایران به‌شمار می‌روند و هنرمندان بزرگ ما پیشتاز این حوزه ها هستند و به سهم خود از تمام اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه تشکر می‌کنم.

اسماعیلی تاکید کرد: امروز تالار وحدت به مکانی برای نشان دادن وحدت جامعه روشنفکر ایرانی تبدیل شد؛ جامعه روشنفکر ایرانی پیشتاز وحدت و انسجام است. با این حرکت نمادین امروز در برابر دوربین های رسانه‌ها، تالار وحدت عظمتی ماندگار به خود دید و این مرهون حضور بزرگان و پیشکسوتان است و از همه این عزیزان تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه ان شاالله امروز را به روزی وحدت آفرین و حرکتی روبه جلو برای پیشرفت ایران قوی و آباد تبدیل کنیم، افزود: از وزارت کشور و استاندار تهران که همراهی بسیار خوبی داشتند و درخواست های معاونت رسانه ای را با کمال میل انجام دادند، تشکر می کنم. تعداد بسیار زیادی خبرنگار خارجی در تهران هستند، حضور امروز اهالی فرهنگ در تالار وحدت برای این است تا نشان دهیم جامعه هنری عضوی جدا ناپذیر از جامعه ایرانی است.

وزیر فرهنگ با تاکید بر اینکه جامعه هنری در همه عرصه های تاریخ ساز مردم ایران پیشرو هستند، گفت: همه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در شاخه های مختلف جمع شدند تا وحدت را نشان دهند اگر نقدی هم هست باید توجه داشت انتخابات به عظمت مردم گره خورده است. تعداد بسیار زیادی خبرنگار خارجی در تهران حضور دارند و مشغول پوشش کامل رای گیری هستند و امیدوار هستیم به ثبت حماسه ای جدید منجر شود.

وزیر فرهنگ گفت: حضور امروز اهالی فرهنگ در خانه خود برای این است تا نشان دهیم نه تنها جامعه هنری عضوی جدا ناپذیر از جامعه ایرانی است، بلکه پیش‌گام همه حرکت های بزرگ مردم ایران است. همه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در شاخه های مختلف جمع شدند تا وحدت و همگرایی را نشان دهند اگر قهر و گله‌ای هم هست (که امکان دارد برخی از آنها درست و برخی نادرست باشد) ولی مسئله انتخابات به عظمت مردم و ایران گره خورده است و همه کسانی که انقلاب، ایران و رهبر انقلاب را دوست دارند امروز در صفوف به هم فشرده انتخابات حاضر شدند.

اسماعیلی تصریح کرد: مهمترین پیام جامعه هنری کشور به همه مخاطبان داخلی و خارجی این است که جامعه هنری کشور عضوی جداناپذیر از جامعه ایران و پیشرو در همه عرصه های تاریخی هستند.

به افراد اصلح رای دهیم تا برای آینده ایران خط مشی جدیدی را رقم بزنیم

علیرضا فخاری، استاندار تهران هم که در تالار وحدت حاضر شده بود، گفت: هنر از سرپنجه تقدیر شما بروز می کند از نمایش و شعر گرفته تا تئاتر؛ با شعار وحدت گونه هنرمندان، در مکانی که متعلق به آنهاست، آنها نشان دادند آماده هستند تا بار دیگر در تدوام اثری ماندگار برای ظهور اراده ای جدید کنار هم باشیم و به افراد اصلح رای دهیم تا برای آینده ایران خط مشی جدیدی را رقم بزنیم.

وی افزود: استانداری تهران فضایی برای مراودات و دوستی های جدید میان ما اهل هنر خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها