سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
خلاقیت مهم‌ترین محرک برای دیده شدن اثر هنری است

حسین قاسمی هنر کارگردان تئاتر گفت: خلاقیت همیشه محرکی است که باعث می‌شود یک اثر هنری دیده شود، فرقی هم ندارد که در چه قالب و رسانه‌ای اجرا شود. ما در اجرای جدید خود نیز سعی کردیم ترکیبی نوآورانه از گالری و تئاتر را ارائه دهیم که با استقبال خوبی نیز همراه بود.

حسین قاسمی هنر، با حضور در غرفه خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در نمایشگاه رسانه‌های ایران به خبرنگار ایبنا درباره اجراهای جدید خود از نمایش «خون» در تالار مولوی بیان کرد: بعد از اتفاقات اخیری که در حوزه غزه حادث شد، دغدغه‌مندی ما را تحریک کرد که درباره کشته‌شدگان غیرنظامی و مظلوم تمام جنگ‌های تاریخ به ویژه جنگ غزه اثری تولید کنیم. ما از جنگ جهانی دوم تا جنگ اخیر فلسطین به صورت اپیزودیک از رخدادهای واقعی سوژه‌ها را روایت می‌کنیم. این سوژه‌ها از لهستان، بوسنی، عراق، ایران، اکراین، افغانستان و فلسطین جمع‌آوری شده‌اند.

وی درباره جشنواره فجر، جشنواره عروسکی و جوایزی که به دست آورده گفت: من از سالهای گذشته در این حوزه کار می‌کردم؛ اما با اجرای نمایش «سایکوسیس» که در جشنواره تئاتر دانشجویی جایزه بهترین تئاتر را دریافت کردم و روند پیشرفت من شروع شد. در سال ۱۴۰۰ با نمایش «خود» در جشنواره تئاتر فجر شرکت کردم، همچنین در جشنواره «تهران مبارک» نیز موفقیت‌هایی کسب کردم.

او در ادامه عنوان کرد: خلاقیت همیشه محرکی است که باعث می‌شود یک اثر هنری دیده شود، فرقی هم ندارد که در چه قالب و رسانه‌ای اجرا شود. ما در اجرای جدید خود نیز سعی کردیم ترکیبی نوآورانه از گالری و تئاتر را ارائه دهیم که با استقبال خوبی نیز همراه بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها