دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹
سرمایه‌گذاری ۳ میلیون یورویی در تجهیزات چوب و کاغذ مازندران

مازندران-مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری سه میلیون یورویی، بزرگترین طرح تجهیز و نوسازی ماشین‌آلات صنایع چوب و کاغذ مازندران اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ساری، امید نیک‌نژاد اظهار کرد: با سرمایه‌گذاری سه میلیون یورویی، بزرگترین طرح تجهیز و نوسازی ماشین‌آلات صنایع چوب وکاغذ مازندران به زودی اجرایی می‌شود.

وی افزود: مجموعه هلدینگ آینده پویا به عنوان سهامدار اصلی مجموعه با حمایت بانک ملی، طرح نوسازی با افزایش ظرفیت و بهینه سازی ماشین‌آلات تولیدی خطوط کارخانه کاغذ مازندران را انجام می‌دهد.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: اجرای این پروژه، نیاز خط ۲ تولید را به چوب برطرف و امکان تولید انواع فلوتینگ با گراماژ پایین و کیفیت بالا از جمله CMT و صافی سطح را به صورت صد در صد OCC و با ضایعات کاغذ فراهم می‌کند.

نیک‌نژاد از عزم این شرکت برای تامین کاغذ مورد نیاز جامعه نشر کشور با کیفیت بالا و قیمت پایین در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در نمایشگاه کتاب خبر داد و خاطرنشان کرد: با وجود اینکه کاغذ تحریر کالای سودآوری نیست اما با حمایت سهامداران و مجموعه دولت این راه و مسیر ادامه پیدا خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها