سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
حمایت از آثار فاخر هنرمندان بومی/ ساختار جدید ارشاد لرستان تعریف می‌شود

لرستان - معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با توجه به ارتقای رتبه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ساختار جدید این اداره کل هم تعریف و تا پایان سال اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، سیدمحمود اسلامی در دومین روز سفر به لرستان، با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار با تأکید بر اینکه در جریان سفر به لرستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از درجه ۳ به درجه ۲ کشوری ارتقا یافته و خبر آن روز گذشته اعلام شد، گفت: ارتقای رتبه علاوه بر سرعت بخشیدن به روند توسعه فرهنگ و هنر در استان، مزایا و ویژگی‌های بسیاری را به همراه خواهد داشت.

وی گفت: با توجه رتبه‌بندی انجام شده، ساختار جدید این اداره کل هم تعریف و تا پایان سال اعلام خواهد شد.

حمایت از عملیاتی شدن مصوبات و طرح‌های شورای فرهنگ عمومی در استان، توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و هنری، حمایت از اهالی فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی از جمله مواردی بود که معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر آن تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد هم در این دیدار با تأکید بر ظرفیت‌های فرهنگی و هنری این استان، خواستار توجه به زیرساخت‌ها، رفع مشکلات هنرمندان و حمایت از آثار نویسندگان بومی استان شد.

حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در بخش دیگری از صحبت‌های خود نظارت بر طراحی مد و لباس، طراحی بازی‌های رایانه‌ای مطابق بر فرهنگ ایرانی اسلامی، لزوم تاسیس مرکز اسناد در لرستان و پیگیری مصوبات سفر خرداد ماه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به لرستان را مورد تاکید قرار داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها