شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
نخستین زندگینامه کامل درباره حاکم روسیه

کتاب «پوتین؛ زندگی و زمانه‌اش»، نوشته فیلیپ شورت و ترجمه بیژن اشتری نخستین زندگینامه کامل درباره حاکم روسیه است که روی خود او و نه رژیمش تمرکز کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «پوتین؛ زندگی و زمانه‌اش»، نوشته فیلیپ شورت و ترجمه بیژن اشتری از سوی نشر ثالث چاپ و منتشر شد.

این کتاب نخستین زندگینامه کامل درباره حاکم روسیه است که روی خود او و نه رژیمش تمرکز کرده است. نویسنده در این کتاب تازه، که ماه گذشته میلادی چاپ و منتشر شده، برای ما شرح می‌دهد که چگونه این مردی که در اوایل دهه دوهزار «امید شرق و غرب» بود، حالا در سال دوهزاروبیست‌ودو و به دنبال تجاوز نظامی به اوکراین، تبدیل به مظهر شرارت، فاشیسم و استالینیسم شده است. پوتین تنها رهبری است که قدرت نابودی اتمی آمریکا و اروپا را دارد و این را صراحتاً به زبان آورده است.

فیلیپ شورت برای نوشتن این کتاب هشت سال کار پژوهشی در دوازده کشور جهان انجام داده و بیش از دویست مصاحبه با سیاستمداران و دولتمردان روس و غیر روس کرده است.

کتاب «پوتین؛ زندگی و زمانه‌اش»، نوشته فیلیپ شورت و ترجمه بیژن اشتری با ۹۱۸ صفحه و بهای ۸۵۰ هزار تومان از سوی نشر ثالث چاپ و منتشر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها