دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
«مُغلَق» نقد می‌شود

کتابخانه سرو به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، در برنامه ای با عنوان «چلچراغ دانایی» به نقد و بررسی کتاب «مغلق» می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «چلچراغ دانایی» عنوان برنامه‌ای است که با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و یاری نویسندگان آثار برگزار می‌شود.

کتاب «مُغلَق» نوشته ریحانه مدنی که در برنامه هفته کتاب «چلچراغ دانایی» بررسی می‌شود، درباره آلخاندرو مردی است که همیشه در طول زندگی پر رمز و رازش، کسانی بوده‌اند که دست به سینه همچون دسته‌ای رباط هوشمند و فاقد داشتن اختیار گوش به اوامر او باشند اما اگر شخص دیگری ناگهان سایه شوم خود را بر سر زندگی آلخاندرو پهن کند چه؟ آن هم مردی که درست مثل او طاقت ندارد برده مطیع و سر به زیر دیگران باشد. آن مرد همچون ویروسی که در بدن قربانی‌اش جای می‌گیرد تا اعضای حیاتی او را ذره ذره آب کند، به آلخاندرو و پادشاهی که برای خود ساخته، نزدیک می‌شود تا پایه‌های زندگی‌اش را به مرز فروریختن نزدیک کند!

نشست نقد و بررسی کتاب «مغلق» سه‌شنبه ۲۳ آبان، ساعت ۹ صبح در کتابخانه سرو واقع در خیابان ولی عصر (عج)، ضلع شمالی پارک ساعی کوی ساعی دوم برگزار می‌شود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فریدون امام زاده شوشتری- اهواز IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    با درود، "رباط" اشتباه و "ربات" درست است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها