یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
مجموعه «حضرت موسی(ع)»؛ انقلابی در تولید سینما و تلویزیون

رییس صدا و سیما با اشاره به روند پیش تولید سریال «حضرت موسی(ع)» اعلام کرد مجموعه تلویزیونی راهبردی حضرت موسی(ع)، انقلابی در تولید سینما و تلویزیون ایجاد خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما با انتشار اولین تصاویر از پشت‌صحنه مجموعه تلویزیونی فاخر حضرت موسی(ع) در صفحه مجازی شخصی خودش نوشت: پیش تولید مجموعه الف ویژه فاخر حضرت موسی(ع) این روز‌ها با تلاش مجاهدانه برادرانم ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان نام‌آور و سید محمود رضوی تهیه‌کننده حرفه‌ای ادامه دارد. وی در همین رابطه افزود: مجموعه تلویزیونی راهبردی حضرت موسی(ع)، انقلابی در تولید سینما و تلویزیون ایجاد خواهد کرد.

او پیش‌تر از این هم گفته بود: سریال حضرت موسی(ع) هم در حال پی‌گیری است و در مرحله پیش‌تولید قرار دارد کارهای بسیار خوبی در مورد این سریال انجام شده است.

اما هرچه هست سریال «حضرت موسی(ع)» به‌دلیل تغییر سازندگانش و طولانی شدن دوران تحقیق و پژوهش، تاکنون به تولید نرسیده است، از طرفی دیگر فراهم کردن شرایط و مقدمات شروع تولید چنین کارهایی هزینه‌های سنگینی دارد که با حضور سریال «سلمان فارسی» این کار سخت‌تر هم می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها