یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
«۱۳۹» رونمایی می‌شود

مراسم رونمایی داستان بلند «139» نوشته مریم صادقی در کافه کتاب ناشر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب ۱۳۹ با گرایش مذهبی به زندگی نجیب‌زاده روستایی می‌پردازد که از بد روزگار قدم به کلان‌شهر تهران می‌گذارد. او که 12 بهار بیشتر برخود ندیده، وظیفه سنگینی روزگار بر گرده‌اش نهاده تا مخارج زندگی خود و خانواده، این تنها میراث پدری را متقبل شود.

از ابتدا با چالش های مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند و همچنان که در آسیاب روزگار صیقل خورده، با سر لوحه افکارش که همانا مهر و مودت و احترام به همه است بزرگ می‌شود. همین نگرش او را نزد همه عزیز و گرامی می‌دارد تا اینکه فرشته زیبا‌رویی دل پرمهر او را می‌رباید تا طعم شیرین عشق و دلدادگی را بچشد. اما خانواده دختر ممانعت ورزیده و این دو دلداده را از هم جدا می‌سازند. سرنوشت نیز بیکار نمی‌ماند، حوادث سهمگین برای یونس، پسرک عاشق رقم می‌زند. با وجود همه اتفاقات ناخوشايند او بر تقدیر خویش گردن می‌نهد و عصیان نمی‌کند تا اینکه در یاس و حرمان در لحظاتی که خود را در یک قدمی پایان زندگی می‌بیند، دلدار رخ می‌نماید.

نویسنده این کتاب، مجموعه‌ای از اضداد را همچون شر و خیر، زشت و زیبا، مردی و نامردی و غم و شادی را نوشته، نزد مخاطب به اشتراک گذاشته و او را تا پایان داستان همراه می‌کند.

رونمایی کتاب «139» 21 تیرماه از ساعت 16 تا 18 در کافه کتاب ناشر واقع در تهران، سوهانک، میدان شهید سوهانی، بلوار ندا، ورودی برج‌های آتی‌ساز2، برج زنبق انجام می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها