شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، انتشارات ستارگان درخشان، وابسته به مرکز نشر و حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان، در نمایشگاه کتاب 1402 با دو عنوان جدید حضور یافته است.

یکی از این عناوین «مهمان مامان»، کتاب‌مستندی از زندگی شهید سعید مسعود آخوندی، نخبه دانشگاه صنعتی است. شهید آخوندی تک‌فرزندی در یک خانواده متمول بوده که تصمیم می‌گیرد به جبهه برود و در برابر خانواده‌اش که او را به ادامه تحصیل توصیه می‌کنند، مقاومت می‌کند و در جبهه‌های دفاع مقدس حاضر می‌شود. این کتاب به قلم نسیبه استکی به همراه یک لوح فشرده شامل مستند زندگی این شهید عرضه می‌شود.

«زیرزمین» نیز عنوان جدید دیگری از این انتشارات بوده که روایت روزشمار و داستانی از بمباران‌های اصفهان و شهدای آن‌هاست که به کوشش گروه فرهنگی هنری رهوا و با بازآفرینی فرزانه قائنی منتشر شده است.

این ناشر همچنین مجموعه چهارجلدی سیمرغ را نیز در نمایشگاه کتاب عرضه می‌کند که جلد یک آن با موضوع زندگی شهید قجه‌ای با عنوان «مثل خودش»، جلد دوم درباره شهید سید محسن صفوی با عنوان «پرواز در آتش»، جلد سوم با عنوان «کاک موسته‌فا» با موضوع زندگی شهید مصطفی طیاره و جلد چهارم با عنوان «راه بلد» درباره شهید عباس کریمی منتشر شده است.

از جمله کتب پرفروش این انتشارات نیز می‌شود به «ما زنده‌ایم»، صد روایت درباره کرامات شهدا در زندگی افراد که صرفا به خواب و رویا بسنده نشده و نیز «چلچراغ» شامل داستان‌های کوتاه چهل شهید شاخص دفاع مقدس اشاره کرد.

غرفه انتشارات ستارگان درخشان در شبستان، راهرو 10، غرفه 8 میزبان علاقه‌مندان به حوزه ادبیات دفاع مقدس است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها