پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خراسان رضوی برگزار می‌شود

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خراسان رضوی در 32 شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در خراسان رضوی، حمید صمدی از گسترش دامنه‌ برگزاری شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خراسان رضوی در 13منطقه مشهد و 32 شهرستان خبر داد.
 
رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت خراسان رضوی به صورت متمرکز در محل دائمی نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی در باب‌الجواد(ع) برگزار می‌شود. اما به ‌منظور بهره‌مندی حداکثری و سهولت دسترسی شهروندان، تاکنون برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاه در بوستان‌های 6 منطقه مشهد انجام شده و 7 منطقه‌ دیگر نیز در دستور کار قرار گرفته است. 

حمید صمدی افزود: ویژگی نمایشگاه امسال، برگزاری همزمان در 32 شهرستان استان است. رویکردی که برای نخستین‌بار تمهید شده و شورای عمومی استان نیز در این زمینه هماهنگی خواهد کرد. 

دبیر شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان در پایان ابراز امیدواری کرد با تمهیدات انجام شده، زمینه بهره‌مندی مردم در سراسر استان از آثار و محصولات قرآنی و برنامه‌های جنبی نمایشگاه فراهم شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها