یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
کتاب «تصدیق یک زندگی» منتشر شد

کتاب «تصدیق یک زندگی»؛ مروری بر زندگی و خاطرات دکتر علی‌اکبر حسینی، استاد پیشکسوت دانشکده دندان‌پزشکی مشهد منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در خراسان رضوی، کتاب «تصدیق یک زندگی» تاریخچه‌ای کوتاه از تاسیس دانشکده دندانپزشکی مشهد روایت شده است. حدود 70 یادداشت خاطره‌گونه در وصف شخصیت و منش و شیوه تدریس و مدیریت استاد دکتر علی‌اکبر حسینی به همت جمعی از دوستداران وی و با مدیریت ایمان حسینی،  فرزند استاد، گردآوری و چاپ شده است.

دکتر علی‌اکبر حسینی سه دوره رئیس دانشکده دندانپزشکی بود و عضویت در گروه علوم دندان‌پزشکی فرهنگستان علوم را نیز در کارنامه خود دارد.

دکتر محمد خواجه‌حسینی، استاد دانشکده کشاورزی درباره دکتر حسینی در این کتاب نوشته است:
«اکبر ما چند دوره به مدت حدود 14 سال ریاست دانشکده دندانپزشکی را عهده‌دار بود آن هم دانشکده‌ای در صدر دانشکده‌های دندان‌پزشکی ایران. او افتخار همه ما و دانشگاه بود. قلب مهربان او همواره تپنده باد. از بین همه نقاط درخشان او اینکه در مدت‌های مدیدی که مدیریت کرد به هیچ عنوان از این سمت سودی برای خود و خانواده‌اش نبرد.

او می‌توانست همانند بسیاری، فرزندانش را در هر رشته دانشگاهی مشغول به تحصیل کند ولی با آنان همانند دیگران برخورد کرد و هیچ اقدام خاصی برای آنان انجام نداد. اکبر ما نمونه یک انسان وارسته، خوشنام و قلبی سراسر خیرخواهی برای خلق خداست. اکبر ما از دو جهان آزاد است و شاید به همین دلیل نام اولین فرزندش را آزاده گذاشت. از صمیم قلب دوستت دارم ای اکبر خوب ما». 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها