چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
دومین جشنواره پوشش اصیل ایرانی اسلامی گوهرشاد برگزار می شود

دومین جشنواره پوشش اصیل ایرانی اسلامی گوهرشاد با هدف شناسایی و تعمیم ایده‌های خلاقانه عملیاتی در زمینه مسائل و موضوعات حجاب و عفاف کشور برگزار می‌شود.

دوره‌ی دوم جشنواره پوشش اصیل ایرانی اسلامی «گوهرشاد» با هدف افزایش مشارکت مردم و هنرمندان در زمینه‌ی تبلیغ و ترویج ارزش‌ها و باورهای حوزه‌ی عفاف و حجاب و نیز شناسایی و تعمیم ایده های خلاقانه عملیاتی در زمینه مسائل و موضوعات حجاب و عفاف کشور از 5 دی‌ ماه آغاز به کار کرده است. 

در دومین دوره‌ این جشنواره، دو رویداد «مسابقه هنری در گروه دانش‌آموزی و دانشجویی» و «ایده‌های خلاقانه  افراد و تشکل‌ها» طراحی و از هنرمندان دعوت شده است آثار و ایده‌های خود را در تمامی قالب‌های هنری نظیر مقاله و یاداشت، فیلم کوتاه، نمایشنامه و فیلمنامه، طراح گرافیکی، وبلاگ‌نویسی، شعر و شعار، موشن گرافیک، نماهنگ و کلیپ، انیمیشن و نقاشی و …. در محورهای محتوایی به جشنواره ارسال کنند.

مفهوم‌سازی و تثبیت «زیبایی اصیل» برای حجاب و پوشش اصیل ایرانی اسلامی، راه‌کارهای برون‌رفت از وضعیت انفعالی در حوزه عفاف و حجاب، روش‌های ارتقاء امنیت و سلامت اجتماعی با ترویج عفاف و حجاب، راه‌کارهای عملی برای نهادینه‌سازی عفاف و حجاب در جامعه و ارتباط عفاف و حجاب با ارتقا نشاط اجتماعی در جامعه محورهای این جشنواره است.

همچنین بستر تارنمای جشنواره به نشانی goharshadfestival.ir و شماره 09046003032 برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات تکمیلی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها