دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲
چرا باید اقدام به رزرو آنلاین تور کنیم؟

در هنگام جستجو آنلاین تور با تورهای لحظه آخری مواجه می‌شوید که بهترین گزینه برای خلق سفری مقرون به صرفه است. زیرا این گونه تورها برای جلوگیری از ضرر به قیمتی پایین‌تر از قبل به فروش می‌رسند، در ادامه به این بحث می‌پردازیم.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ در گذشته افراد با مراجعه به آژانس‌های مسافرتی اقدام به خرید تور می‌کردند که این کار مستلزم وقت و صبر زیاد بود. زیرا هم تردد در مسیر و هم جستجو تورهای مختلف زمان زیادی نیاز داشت. اما امروزه با رونق اینترنت در سراسر ایران افراد زیادی ترجیح می‌دهند تا تور خود را به صورت آنلاین رزرو کنند. این کار مزیت‌های زیادی دارد که در این مقاله از سفرمارکت به آن‌ها اشاره می‌کنیم.
 
جلوگیری از اتلاف وقت
برای خرید انلاین تور دیگر نیاز به مرخصی ساعتی و رفتن به آژانس مسافرتی و معطل شدن را ندارید. تنها با چند سرچ ساده می‌توانید وب سایت‌های گوناگون را بررسی کرده و بهترین گزینه را پیدا کنید. برای این کار بایستی در فضای گوگل واژه رزرو آنلاین تور را جستجو کرده و مواردی که به شما نشان داده می‌شود را چک کنید. همواره بعضی از وب سایت‌ها تخفیفات ویژه‌ای در نظر می‌‎گیرند که توجه شما را جلب می‌کند.

چند نکته مهم
حتما برای خرید تور به سراغ وب سایت‌های معتبر مانند سفرمارکت بروید.
در زمان، قیمت و درجه هتل‌های تور دقت بسیاری به خرج دهید و با دیگر تورها مقایسه کنید.
در حین خرید آنلاین تور به کامنت مسافران توجه کنید و از تجربیات آن‌ها بهره مند شوید.
 
تنوع بالای تورها
دیگر مثل سابق مجبور نیستید برای بررسی تورهای موجود یا خريد بليط هواپيما به چندین آژانس مسافرتی مراجعه کنید. سفرمارکت به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید تورهای آژانس‌های عرضه کننده را مقایسه کرده و از بین آن‌ها بهترین مورد را خریداری کنید. چه بخواهید برای یک هفته راهی سفر شوید و چه برای چند روز تنوع بالای تورها به شما کمک می‌کند تا گزینه‌های خوبی را پیدا کنید. هر آژانس با خدمات متفاوت خود متنوع‌‌ترین تورها را در سفرمارکت ارائه می‌دهد و شما را از بررسی حضوری معاف می‌کند. لازم به یادآوری است که در صفحه تور می‌توانید تصاویر، خدمات، درجه هتل، وسیله نقلیه و دیگر امکانات تور را ببینید و بهتر تصمیم بگیرید.

بد نیست بدانید که...
در سفرمارکت امکان مقایسه تورها وجود دارد که به انتخاب بهتر شما کمک می‌کند.
تعداد آژانس‌های ارائه دهنده خدمات سفر در سفرمارکت زیاد است.
برای خرید آنلاین تور کافی است به بخش رزرو تور به وب سایت و اپلیکیشن سفرمارکت بروید.
 
دریافت تخفیفات ویژه
خرید آنلاین با تخفیف ویژه یکی از علایق مشتریان است که شامل تورهای مختلف هم می‌شود. اگر آنلاین اقدام به خرید تور می‌کنید احتمالا بتوانید تخفیفات ویژه‌ای پیدا کنید که برایتان خوشایند است. همچنین می‌توانید عضو باشگاه مشریان شوید و از جوایز و تخفیفات مطلع شوید. پس این فرصت را با خرید آنلاین تور از دست ندهید.
 

 
سرعت بالای خرید
از دیگر مزیت‌های خرید انلاین تور می‌توان به سرعت بالای خرید اشاره کرد. کل خرید شما شاید ۱۰ دقیقه به طول انجامد که حسابی در وقت شما صرفه جویی می‌شود. همچنین سرعت وب سایت در جستجو و خرید شما تاثیر دارد و کاری می‌کند تا خریدی راحت و بدون دغدغه داشته باشید. این مزیت در خرید حضوری تور کمتر وجود دارد که باعث خریدی آسان برایتان می‌شود.

به یاد داشته باشید که...
برای جلوگیری از کاهش سرعت فیلتر شکن خود را خاموش کنید.
در ایام شلوغی به دلیل تعداد زیاد مشتریان آنلاین ممکن است سرعت وب سایت کاهش یابد که امری طبیعی است.
 
تنوع در قیمت
یکی دیگر از مزایای خرید آنلاین تور تنوع در قیمت است که بسته به بودجه شما بسیار حائز اهمیت است. چه بخواهید سفری مقرون به صرفه داشته باشید و چه بخواهید به سفری لاکچری بروید گزینه‌های زیادی پیش رو شما قرار دارد که در اختیارتان قرار می‌گیرد. تنوع در قیمت تورهای آنلاین زیاد است و با کمی جستجو به موارد خوبی برمی‌خورید. یکی از اهداف سفرمارکت نیز ارائه تورهای اقتصادی است که به بهترین شکل در اختیارتان قرار می‌گیرد. اگر قیمت تور برایتان مهم است سفرمارکت پیشنهادهای خوبی برایتان دارد.
 
تورهای لحظه آخری
در هنگام جستجو آنلاین تور با تورهای لحظه آخری مواجه می‌شوید که بهترین گزینه برای خلق سفری مقرون به صرفه است. زیرا این گونه تورها برای جلوگیری از ضرر به قیمتی پایین‌تر از قبل به فروش می‌رسند؛ به همین دلیل طرفداران زیادی هم دارند. توصیه می‌کنیم که اگر در هنگام جستجو با تور لحظه آخری رو به رو شدید وقت را تلف نکرده و خرید خود را قطعی نمایید. چرا که احتمالا تکمیل شدن آن به شدت وجود دارد.
 

 
نکات مهم در خرید آنلاین تور

گاهی شرایط کنسل کردن تور به قوانین هتل‌ها و ایرلاین‌ها بستگی دارد؛ لذا در هنگام خرید از آن مطلع شوید.
در زمان خرید به تاریخ سفر دقت کنید.
قیمت تورهای چارتر برای کودکان و بزرگسالان یکسان است؛ اما در پروازهای سیستمی اینگونه نیست.
در صورت خرید تور لحظه آخری فرصت زیادی ندارید و باید طی چند ساعت خود را برای سفر آماده کنید.
خرید آنلاین تور شامل پشتیبانی آنلاین نیز است؛ لذا در صورت بروز مشکل جای نگرانی وجود ندارد.
در ایام شلوغی امکان کنسل کردن تور وجود ندارد.
 
چگونه به صورت آنلاین تور رزرو کنیم؟
برای خرید آنلاین تور لازم است به یکی از وب سایت‌های ارائه دهنده خدمات گردشگری مانند https://safarmarket.com/tours مراجعه کرده و مقصد و زمان سفرتان را تعیین کنید. سپس گزینه‌های موجود به شما نشان داده می‌شوند. همچنین خدمات تور، درجه هتل، نام ایرلاین، تاریخ سفر و حتی تصاویر محل اسکان در معرض دید شما قرار می‌گیرد که به انتخاب بهترتان کمک می‌کند. در نهایت با انتخاب یکی از آن‌ها وارد درگاه پرداخت می‌شوید و با پرداخت هزینه رزرو شما قطعی می‌شود.
 
خرید آنلاین تور با سفرمارکت
در بالا مزایای خرید آنلاین تور را مطرح کردیم و دانستیم که چرا باید به صورت آنلاین اقدام به خرید تور کنیم! اگر قصد همراه شدن با تورهای گردشگری را دارید سفرمارکت در کنار شماست تا با ارائه انواع تورهای داخلی و خارجی بهترین خدمات سفر را تقدیمتان کند. چه بخواهید راهی مشهد شوید و چه بخواهید به استانبول سفر کنید تنها کافیست در بخش رزرو تور اقدام به جستجو کرده و موارد موجود را بررسی کنید. این کار به سادگی انجام می‌شود و طی مدت زمان کمی می‌توانید هرآنچه را که می‌خواهید پیدا کنید.
 
محبوب‌ترین تورهای سفرمارکت
تور مشهد یکی از پرطرفردارترین تورهای سفرمارکت است که با قیمت و خدمات مختلفی عرضه می‌شود. تورهای مشهد با درجه هتل‌های گوناگون، ایرلاین‌های مختلف و مدت زمان متغیر اجرا می‌شوند و از بین آن‌ها حق انتخاب فراوانی دارید. تورهای قشم، ارمنستان، ترکیه و گرجستان نیز از دیگر تورهای محبوب سفرمارکت است که مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرند.
 

 
مزایای خرید از سفرمارکت
سرعت بالای وب سایت
درگاه پرداخت امن
تنوع در آژانس‌های عرضه کننده
تنوع بالا در قیمت‌ها
پشتیبانی آنلاین
 
از نصب اپلیکیشن سفرمارکت غافل نشوید
یکی از خدماتی که سفرمارکت برایتان در نظر گرفته است اپلیکیشن تلفن همراه است که بر روی انواع گوشی نصب می‌شود. با کمک آن دیگر نیازی به خرید از وب سایت ندارید و در کمترین زمان هر آنچه که می‌خواهید را تهیه می‌کنید. همچنین اپلیکشین سفرمارکت شما را از انواع تخفیفات و جوایز و حتی قرعه کشی‌ها آگاه می‌کند و تجربه خوبی را برایتان رقم می‌زند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها