چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
اعضای جدید هیات مدیره انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی انتخاب شدند

مجمع عمومی عادی انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد و هیئت مدیره دوره دهم انتخاب شدند.

سید‌عباس حسینی‌نیک، مدیرمسئول انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به برگزاری مجمع عمومی سالیانه این انجمن سه‌شنبه (۲۱تیر) گفت: انجمن هرساله مجمع عمومی عادی خود را تیرماه برگزار می‌کند و انتخابات نیز هر دو سال در این مجمع برپا می‌شود.




وی ادامه داد: آخرین مجمع عمومی سالیانه، سال ۱۳۹۹ برگزار شد و امسال نیز چون اعضای هیات‌مدیره‌ دو دوره متوالی بودند، با هدف نوآوری و انجام فعالیت‌ها و برنامه‌های جدید از سوی اشخاص جدید، انتخابات هیات مدیره برگزار شد.‌

حسینی‌نیک با اشاره به برگزاری مجمع شب گذشته، توضیح داد: امسال مجمع در سالن آبنمای دانشگاه تهران با حضور ۹۰ ناشر دانشگاهی برگزار و در ابتدا گزارش عملکرد هیات مدیره از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرمسئول و سپس بازرس انجمن خوانده شد. 

وی تاکید کرد: در انتها نیز انتخابات برگزار شد و برای هیات‌مدیره ۱۰ نفر و برای پست بازرس ۲ نفر کاندید شدند، سپس هر یک از کاندیدا خود را معرفی کردند. 

حسینی‌نیک با اشاره به هفت عضو اصلی هیئت‌مدیره، یادآور شد: به ترتیب آرا، کاظم آرمان‌پور، مریم رونق، مرتضی جعفری‌پور، مهدی تورانیان، امین امامی‌زاده، محمد قجر و سپیده کفاشی‌ به‌عنوان اعضای اعضای اصلی و اعضای علی‌البدل‌‌ به ترتیب امیرضا روحی‌زاده، پویا ریاضی‌خواه و احسان برجی انتخاب شدند. 

به گفته وی، بازرس اصلی نیز بار دیگر حامد علی‌اکبرزاده و محسن میقانی به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند. 

حسینی‌نیک با بیان اینکه انتخابات با حضور نمایندگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران انجام شد، گفت: انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی حدود ۱۸ سال است که فعالیت می‌کند و ۱۴۸‌ ناشر دانشگاهی در آن عضویت دارند. 

به گزارش ایبنا، در دوره نهم علی‌اکبر تورانیان، مسعود پایدار، کاظم آرمان‌پور، مرتضی جعفری‌پور و علی‌نقی و تقی‌پور به‌عنوان اعضای اصلی هیات‌مدیره انجمن بودند.‌

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها