جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
برای نخستین بار ایستگاه صلواتی تولید محتوای دیجیتال راه‌اندازی می‌شود

برای نخستین بار در کشور طرح ایستگاه صلواتی تولید محتوای دیجیتال در مشهد راه اندازی می‌شود که در این طرح مجموعه استودیو‌های صوتی و تصویری نیتک و تجهیزات حرفه‌ای فیلمبرداری و صدابرداری به صورت صلواتی در اختیار گروه‌ها و افرادی قرار می‌گیرد که بخواهند برای عید غدیر، محتوای متناسب با فضای مجازی تولید کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از پایگاه خبری عصر هشتم، در این طرح مجموعه استودیو‌های صوتی و تصویری نیتک و تجهیزات حرفه‌ای فیلمبرداری و صدابرداری به صورت صلواتی در اختیار گروه‌ها و افرادی قرار می‌گیرد که بخواهند برای عید غدیر، محتوای متناسب با فضای مجازی تولید کنند.

مدیرعامل خانه خلاق و نواوری محتوای دیجیتال نیتک درباره این طرح گفت: بنا داریم طرح نذر فرهنگی غدیر را در راستای تولید محتوای دیجیتال متناسب با غدیر برای انتشار در فضای مجازی، با همکاری برخی گروه‌های تولید محتوا اجرا کنیم.

حمیدرضا بحرینی افزود: در قالب این طرح، خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، مجموعه استودیو‌های خود را روز ۲۳ تیر برای ضبط کلیپ‌ها، ویدئو‌ها و برنامه‌های اینترنتی و... با موضوع غدیر به صورت کاملا رایگان در اختیار گروه‌های مختلف قرار می‌دهد.

وی با تقدیر از افرادی که برای مشارکت در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند، ادامه داد: در کنار گروه بزرگ نیتک، آزادکار‌ها (فریلنسرها) و گروه‌های همکار در این نذر فرهنگی، تامین تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز را تا حد امکان فراهم می‌کنند.

وی ادامه داد: این طرح ویژه ولاگر‌ها (کسانی که قصد تبلیغ چیزی دارند و به جای نوشتن متن و منتشر کردن عکس آن کالا یا خدمت، به صورت ویدیویی در موردش صحبت کنند)، گروه‌های تولید محتوا و کسانی که ایده‌ تولید محتوا برای غدیر دارند، است و محتوای خروجی آن در قالب ویدئو، پادکست، تیزر، سرود، برنامه‌های اینترنتی در فضای مجازی منتشر می‌شود.

مدیر عامل خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، آخرین فرصت ثبت نام در این طرح را ۲۱ تیر اعلام کرد و گفت: علاقمندان می‌توانند از طریق واتساب با شماره ۰۹۱۵۵۰۴۷۱۳۶ و از طریق اینستاگرام در صفحه @nitechpark برای حضور در این طرح آمادگی خود را اعلام کنند.

بحرینی تاکید کرد: برای تیم‌های ثبت نام کننده یک روز نشست مشاوره و منتورینگ به‌صورت رایگان برگزار می‌شود.

خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، بزرگترین پارک تولید محتوای کشور است که با ظرفیت ۸ استودیوی صوتی و تصویری از سال گذشته فعالیت خود را در شهر مشهد آغاز کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها