دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
حضور نویسنده فرانسوی در غرفه «دفتر نشر فرهنگ اسلامی»

جشن امضای آثار کلرژوبرت نویسنده فرانسوی کتاب‌های کودک و نوجوان در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران روز 27 اردیبهشت 1401، در غرفه «دفتر نشر فرهنگ اسلامی» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،این نویسنده که سال‌هاست در ایران زندگی می‌کند در داستان‌های خود به زبان ساده تلاش می‌کند جواب سوال‌های کودکان را درباره‌ی مفاهیمی همچون خدا و معنویت و ... بدهد.

او که تصویرگری کتاب‌های خود را نیز برعهده دارد تاکنون آثار فراوانی را در ایران منتشر کرده که برخی از آن‌ها مانند «هزار بوسه پرپری و دو داستان دیگر»، «با…با… باشه و دو داستان دیگر»، «به همین سادگی»، «لینالونا» و «سوال موموکی» از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر شده است.

همچنین این دفتر  نشر فرهنگ اسلامی، اپلیکیشن دو کتاب «لینالونا» و «سوال موموکی» را که از آثار پرفروش این نویسنده فرانسوی هستند در «کافه بازار» به علاقه‌مندان عرضه کرده است.

نشست جشن امضای کلرژوبرت روز سه‌شنبه 27 اردیبهشت ساعت 15:30 در غرفه دفتر نشر فرهنگ اسلامی در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران واقع در سالن شبستان مصلی تهران، راهرو 5 غرفه 3 با حضور علاقه‌مندان به آثار این نویسنده شاخص کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «با کتاب سلامتیم» از 21 اردیبهشت تا 31 اردیبهشت به صورت فیزیکی و مجازی در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها