شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
رونمایی از مجموعه شعری درباره سردار سلیمانی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

کتاب‌ شعر «ستاره بارون» درباره شهید حاج قاسم سلیمانی به سرایندگی ناهید حسن‌پور و داستان «ماشین گلی بابا» درباره شهید علیرضا نوری به نویسندگی شیما ناصری از سوی نشر دارخویین در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی خواهد شد.

 جانمراد احمدی (مدیر نشر دارخویین) در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به وقفه دو ساله در برگزاری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اشاره و اظهار کرد: انتشارات دارخویین به عنوان تنها ناشر خصوصی و تخصصی دفاع مقدس استان اصفهان از اولین سال تاسیس تاکنون در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور داشت.

وی افزود:‌ امسال در دو غرفه مستقل عمومی و کودک در نمایشگاه حضور خواهیم داشت؛ بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب را نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌دهیم  که ۸۰ درصد از آن‌ها برای اولین بار در نمایشگاه عرضه می‌شوند.
 
او با اشاره به کتاب‌هایی که در بخش کودک ارائه و رونمایی خواهد شد، عنوان کرد: ما در غرفه کودک دو عنوان از مجموعه «چشمک ستاره‌ها» را عرضه می‌کنیم؛‌ یکی کتاب شعری درباره شهید قاسم سلیمانی با عنوان «ستاره بارون» به سرایندگی ناهید حسن‌پور است. کتاب «ماشین گلی بابا» به نویسندگی شیما ناصری نیز عنوان اثر دیگر ما در حوزه کودک و نوجوان است که داستانی درباره شهید علیرضا نوری را روایت می‌کند.
 
مدیر نشر دارخویین همچنین درباره کتاب‌های حوزه بزرگسال نشر دارخویین  نیز توضیح داد:  محمود نجیمی  کتاب‌های «آنچه در خیبر گذشت»، «آنچه در کربلای ۴ گذشت»، «آنچه در شرق کارون گذشت» و «آنچه در کربلای ۳ گذشت» را به رشته تحریر در آورده و برای نخستین بار قرار است در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شود. کتاب «حماسه مجنون» نیز که روایت حماسه رزمندگان لشکر ۸ نجف اشرف در عملیات خیبر است نیز برای اولین بار در این نمایشگاه رونمایی خواهد شد.
 
جانمراد احمدی در پایان با بیان این‌که با توجه به وقفه به وجود آمده در برگزاری نمایشگاه کتاب علاقه‌مندان کتاب منتظر هستند تا سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برپا شود، گفت: فکر می‌کنم با توجه به فروکش کردن کرونا استقبال مردم از نمایشگاه چشمگیر خواهد بود، البته در این میان برپایی نمایشگاه کتاب به صورت مجازی می‌تواند هم به ناشر و هم به مخاطب کمک کند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها