یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹
تقدیر از 20 فعال حوزه صنایع سلولزی و کاغذ در هفتم اسفند

دومین همایش دستاوردهای زنجیره سلولزی و تجلیل از مقام پیشکسوتان و کارآفرینان این زنجیره با تقدیر از 20 فعال این حوزه هفتم اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

رضا امیدی، مجری برگزاری دومین همایش دستاوردهای زنجیره سلولزی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برگزاری این همایش و برگزاری آن پس از یک دوره وقفه به علت شیوع بیماری کرونا، گفت: قرار است این برنامه با حضور جمع گسترده‌ای از فعالان حوزه سلولزی و کاغذ کشور و دست‌اندرکاران این حوزه هفتم اسفند ماه برگزار شود.
 
وی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش، توضیح داد: این مراسم نوعی گردهمایی بین فعالان زنجیره سلولزی از صنایع تبدیلی، تولیدکنندگان، واردکنندگان، مصرف‌کنندگان و ماشین‌سازان و همه کسانی است که از تامین تا مصرف فعالیت دارند.
 
امیدی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره تولید و خودکفایی و عزم فعالان حوزه سلولزی برای خودکفایی در بخش کاغذ، امیدواریم با برگزاری این همایش تعامل و هم‌افزایی در میان رسته‌های مختلف این حوزه رخ بدهد.
 
وی با اشاره به تجربه برگزاری این همایش در سال 1398، ادامه داد: امیدواریم در کنار برگزاری این همایش دست‌اندرکاران و فعالان حوزه‌های مختلف سلولزی بتوانند برای رفع برخی موانع موجود در این حوزه هم‌اندیشی داشته باشند و به راهکارهای خوبی دست پیدا کنند.
 
امیدی از دعوت و حضور مقامات مسئول در این همایش خبر داد و گفت: رایزنی‌هایی انجام شده است تا مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان توسعه تجارت، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی و سایر وزارتخانه‌ها در همایش حضور داشته باشند.
 
به گفته وی، برنامه اصلی سخنرانی بخشی از مدیران و مقامات دولتی است، همچنین روسای تشکل‌های صنفی نیز زمانی برای بیان دستاوردهای صنعت و صنف خود خواهند داشت.
 
امیدی همچنین به تجلیل از جمعی از پیشکسوتان و کارآفرینان حوزه سلولزی در این همایش اشاره کرد و گفت: در دوره اول، انتخاب افراد توسط تشکل‌های صنفی انجام شد، اما امسال با تشکیل شورای سیاستگذاری که با حضور نمایندگان تشکل‌ها و بخش‌های دولتی حدود 20 نفر از پیشکسوتان و کارآفرینان این حوزه تقدیر می‌شوند.
 
دومین همایش دستاوردهای زنجیره سلولزی و تجلیل از مقام پیشکسوتان و کارآفرینان این زنجیره هفتم اسفند ماه در هتل استقلال تهران امسال برگزار می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها