چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
شماره 8 «نشر در ایران» منتشر شد

آژانس ادبی و ترجمه «پل» هشتمین شماره از مجله انگلیسی زبان «نشر در ایران» را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی آژانس ادبی و ترجمه پل، هشتمین شماره مجله انگلیسی زبان PUBLISHING IN IRAN MAGAZINE برای معرفی نشر ایران در جهان، منتشر شد.
 
مقاله این شماره به «ادبیات مدرن ایران» اختصاص دارد. در بخش گزارش «تاثیر کرونا بر بازار نشر ایران» بررسی، 100 رمان‌ برتر ایرانی معرفی و به حضور آژانس ادبی و ترجمه پل در بازار‌های بین‌المللی نشر اشاره شده است. در این شماره همچنین مخاطبان با رضا امیر‌خانی، نویسنده، انتشارات مدرسه، و راحله جمعه‌پور، تصویر‌گر ایرانی آشنا می‌شوند.
 
معرفی آثار برتر ایرانی برای ترجمه و نشر در کشورهای خارجی، اخبار رویدادهای بین المللی نشر ایران، کتاب‌های ایرانی در بازارهای نشر جهان، مبادلات سه ماه اخیر کپی‌رایت آژانس ادبی پل و معرفی کتاب‌های ایرانی در سایت آمازون بخش‌های دیگر هشتمین شماره مجله انگلیسی زبان آژانس ادبی و ترجمه پل است.  
 
شماره هشتم «مجله نشر درایران» در ۳۶ صفحه به‌صورت تمام رنگی منتشر و نسخه الکترونیکی آن در اختیار بیش از ۲۰۰۰ ناشر خارجی قرار گرفت و نسخه چاپی آن در نمایشگاه‌های بین‌المللی کتابی که آژانس ادبی پل شرکت می‌کند، توزیع خواهد شد. نسخه الکترونیکی مجله در سایت www.pol-.ir قابل دسترسی است.

آژانس ادبی و ترجمه پل از معرفی آثار و فعالیت‌های ناشران، موسسات فرهنگی و ادبی، نویسندگان، مترجمان و تصویرگران ایرانی در این مجله استقبال می‌کند. دریافت فرم از طریق ارسال ایمیل به نشانی polliteraryagency@gmail.com امکان‌پذیر است.

دانلود نشریه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها