یکشنبه ۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷
سری جدید «قرار سه‌شنبه‌ها» با طعم کتاب در خانه شهیدان زین‌الدین

ویژه برنامه «قرار سه‌شنبه‌ها» با محوریت کتاب و نشست نویسندگان از ابتدای تیرماه 1400 به همت انتشارات شهید کاظمی در خانه شهیدان زین‌الدین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، انتشارات شهید کاظمی ناشر برگزیده سه سال پیاپی با بیش از 400 عنوان فاخر در حوزه ادبیات مقاومت و انقلاب اسلامی در سال گذشته ویژه برنامه‌ای با عنوان «قرار سه‌شنبه‌ها» با محوریت کتاب و کتابخوانی طراحی و اجرا کرد که با استقبال خوب اهالی کتاب رو‌به‌رو شد و تأثیر به‌سزایی در حوزه ترویج فرهنگ مطالعه داشت؛ اما با شیوع ویروس منحوس کرونا این برنامه در اواخر سال 1398 به‌کار خود خاتمه داد و اکنون بعد از یک سال و اندی  با برنامه‌ریزی جدی‌تر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کرده است.
 
این برنامه که هر هفته میزبان یک نویسنده، یک کارشناس کتاب و یک مهمان ویژه مرتبط با برنامه است با همکاری سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم در خانه شهیدان زین‌الدین که به‌تازگی ترمیم و در قالب خانه موزه احیا شده، برگزار خواهد شد.
 
قطعا در این اوضاع کرونایی طراحی و اجرایی چنین برنامه‌هایی می‌تواند کمک زیادی به ترویج فرهنگ مطالعه و ایجاد اشتیاق به مطالعه در بین جوانان و نوجوان را به همراه داشته باشد.
 
جلسه اول این ویژه برنامه با محوریت سیره و اندیشه استاد علی صفائی حائری(ع.ص) با حضور نویسنده کتاب‌های ردپای نور؛ سید عبدالرضا هاشمی‌ ارسنجانی(از شاگردان مرحوم علی صفائی)، علی شاملو(فعال فرهنگی و مدیر مجموعه کتابرسان) و جمعی از اهالی فرهنگ، ساعت 18 سه‌شنبه 8  تیرماه در «خانه موزه شهیدان زین الدین» واقع در قم، خ صفائیه، کوچه 30 برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها