دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
«اتوبوک» به ماه مبارک رمضان رسید

اتوبوس اتوبوک همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوع فرهنگی و دینی و کتابخوانی را برای مسافران خود پیش‌بینی کرده است.

بهروز امیری مدیر انتشارات سیمای فرهنگ و طراح اتوبوک در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برنامه‌های اتوبوس اتوبوک در ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان همراه با هوای بهاری فرصت خوبی است که علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی علاوه بر همسفر شدن با خانواده و دوستان خود به موضوع کتاب و مطالعه بیشتر بپردازند و در اتوبوک برنامه‌هایی برای این کار در نظر گرفته‌ایم.
 
وی افزود: در این زمینه برنامه‌هایی را همراه با  افطار و بازدید از مراکز فرهنگی و تاریخی و زیارتی پیش‌بینی کرده‌ایم و افراد در داخل اتوبوک نیز با پخش فیلم و اجرای سخنرانی و دعوت از مشاوران خانواده هم پذیرایی فرهنگی شوند.
 
امیری با بیان اینکه اتوبوک یک اتوبوس فرهنگی است که از فروردین ماه فعالیت خود را آغاز کرده، عنوان کرد:‌ این اتوبوس تصمیم گرفته آشتی و هم‌نشینی با کتاب را برای مهمانانش بیشتر کند و در کنار دوستی با کتاب، مهمانان را به گردش در شهر و دیدن مکان های جالب و تماشایی دعوت کند و در پایان هم با بسته‌ای فرهنگی شامل چند جلد کتاب، شبی خوش را در کنارشان به پایان می‌رسانیم.
 
وی با اشاره به بسته فرهنگی پش‌بینی شده برای اتوبوک در ماه رمضان توضیح داد: پخش کلیپ‌های مناسبتی و دینی، مشاوره، معرفی کتاب، اهدای کتاب، زیارت و سیاحت و بسته افطاری برای این طرح پیش‌بینی شده است و علاقه‌مندان برای حضور در این طرح می‌توانند با شماره تلفن ۵۵٤٢۸۳۰۰ تماس بگیرند یا برای اطلاع از برنامه‌ها به صفحه اینستاگرام autobook.iran  مراجعه کنند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها