پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
کتاب «شاید پیش از صبح» رونمایی شد

مراسم رونمایی از کتاب «شاید پیش از صبح» به قلم احمد یوسف‌زاده عصر روز گذشته در فرهنگسرای خاوران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به‌نقل از روابط عمومی مدیریت مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۵، مراسم رونمایی از کتاب «شاید پیش از صبح» به قلم احمد یوسف‌زاده عصر روز گذشته با حضور سردار ایران‌منش، مشاور و رئیس دفتر حاج قاسم سلیمانی؛ حجت الاسلام پرهیزکار، رئیس شورای حل اختلاف منطقه ۱۵ و جمعی از مسئولان در فرهنگسرای خاوران برگزار شد.
 
اسماعیل قضات‌لو، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۵  و رئیس فرهنگسرای خاوران با تبریک ایام الله دهه فجر و میلاد حضرت فاطمه(س) به بیان اهمیت و ناب بودن پیروزی انقلاب پرداخت و گفت: شعار امام و مردم در آن زمان نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی به این معنا بود که این انقلاب هیچ‌گونه وابستگی به حزب و فرقه خاصی ندارد و در عین استقلال به توانمندی‌ها فقط به ریسمان محکم اسلام وابسته است گفت: نفی قدرت‌ها، پایداری، ایستادگی و نگاه و مسیر الی الله حرف موکد بنیانگذار انقلاب در آن زمان و همه زمان‌ها بود .
 
رئیس فرهنگسرای خاوران بیان کرد: باید بدانیم که شرق و غرب در یک چیز با هم صدا هستند و آن نابودی انقلاب و ایران اسلامی است. امروز نیز فشار دشمن بر عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی زیاد است. در این مبحث مقام معظم رهبری نیز می‌فرمایند: «اندیشه مقاومت، قدرتمندترین سلاح یک ملت است و نماد این اندیشه در عصر مالکیت کسی نیست جزء حاج قاسم سلیمانی که دشمن خبیث ما حتی از انتشار عکس او واهمه دارد.»
 
وی سخنان خود را با آرزوی افول آمریکا و مشاهده غرورآمیز اعتلای نام انقلاب و اسلام در جهان به سخنان خود پایان داد.
 
مهدی ایرانمنش نیز در ادامه عنوان کرد: هرچه داریم از شهداست و مدیون آنان هستیم . شهدا تمام وجودشان را در طبق اخلاص گذاشتند و عاشقانه برای پایداری انقلاب و اسلام جنگیدند.
 
وی با اشاره به بیان خاطراتی از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و اهتمام و عشق ویژه او به برگزاری مراسم روضه فاطمیه و عشق، علاقه ، ارادت و توکل وصف‌ناپذیر شهید سلیمانی به ائمه و فاطمه (س)پرداخت و گفت: شهید گره کور بسیاری از مشکلات را با توکل با مادر سادات باز می‌کرد.
 
به‌گفته ایران‌منش، شهید قاسم سلیمانی مروج و بانی اصلی دهه‌های فاطمیه در شهر کرمان بود و نکته بسیار جالب در انتخاب مداحان و روضه خوانان بیت الزهرا ولایی و پیرو خط رهبر بودن روضه خوانان مراسم بود.
 
وی اشاره کرد: سردار سلیمانی علاوه بر اینکه یک فرمانده طراز یک نظامی بود یک دیپلمات قوی، یک فرد رسانه‌ای مطلع، یک فرد اجتماعی و مردمی محسوب می‌شد. رموز موفقیت حاج قاسم سلیمانی را می‌توان در اعتقاد کامل و راسخ به خدا و ائمه اطهار، اطاعت‌پذیری محض از امامان انقلاب، اخلاص بالا در عمل، پیگیری و پشتکار، طراحی و ایده پردازی‌های ناب، داشتن هوش و ذکاوت مثال زدنی، امیدوار بودن و پرهیز از یأس و ناامیدی، مشورت کردن و نظرخواهی از کارشناسان و مدیران مجموعه کاری، دشمن‌شناسی قهار، پایبند بودن به نظام، ساده زیستی و نداشتن منیّت، تکریم و احترام خاص به روحانیت و علمای دینی، تکریم خاص مقام پدر و مادر، تکریم خاص خانواده معزز شهدا، عدم وابستگی به خط و جناح، عشق بی بدلیل به شهادت و سخاوت مند و ... بر شمرد.
 
در ادامه، ارتباط و گفت‌وگو تصویری با نویسنده کتاب، احمد یوسف زاده برقرار شد که او نیز نکاتی را درباره تألیف کتاب و رمز موفقیت نگارش اثر بیان کرد.
 
در پایان نیز، کتاب «شاید پیش از صبح» رونمایی شد و در ادامه برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «مالک زمان» معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها