پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
«همیشه شاد و تندرست باشید»... امضا فرهاد حسن‌زاده

انتشارات «چرخ فلک» کتاب‌های فرهاد حسن‌زاده را با امضاء و دست‌خط این نویسنده برای خریداران نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ارسال کرد.

به‌گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، انتشارات «چرخ فلک» ناشر حوزه کودک و نوجوان، در اقدامی ابتکاری، ویژه نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، کتاب‌های فرهاد حسن‌زاده را با دست‌خط و امضاء این نویسنده برای خریدارانش ارسال می‌کند. این تجربه برای طرفداران این نامزد جایزه جهانی هانس کریستین اندرسن، در فضای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران وجود داشت؛ اما پس از شیوع کرونا و برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران و برای حفظ و تداوم ارتباط فرهاد حسن‌زاده با مخاطبانش، امضا این نویسنده را به مخاطبان کودک و نوجوان یادگاری می‌دهند.      
 
حسن‌زاده برای مخاطبان کودک و  نوجوان خود نوشته  «همیشه شاد و تندرست باشید» «همیشه شاد و خوشحال باشید»، «دل‌خوش باشید» و «آرزوی روزهای خوب و شادی برای شما»
 

 آرمان کمال‌آبادی، مدیر اجرایی انتشارات «چرخ فلک» درباره این ایده  به خبرنگار ایبنا گفت: انتشارات «چرخ فلک» 6 عنوان از کتاب‌های فرهاد حسن‌زاده را چاپ و منتشر کرده‌ است. هرسال در زمان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، این نویسنده در غرفه چرخ فلک حاضر می‌شد و کتاب‌های مخاطبانشان را امضا می‌کرد؛ اما امسال با توجه به اینکه کرونا برگزاری نمایشگاه فیزیکی را با لغو کرد و نمایشگاه کتاب به‌شکل مجازی برگزار شد، این ایده با همراهی این نویسنده ادامه پیدا کرد.   
 
به‌گفته مدیر اجرایی انتشارات «چرخ فلک»، ارتباط نویسنده و مخاطب برای نویسندگان با ارزش است و برگزاری نمایشگاه کتاب، از معدود رویدادهایی است که مخاطبان می‌توانند نویسندگان آثارشان را ملاقات و با آن‌ها گفت‌وگو کنند. انتشارات «چرخ فلک» نیز به‌دلیل حفظ و تداوم این ارتباط، این اقدام را اجرایی کرد.
 
وی با اشاره به اینکه ارتباط میان فرهاد حسن‌زاده با مخاطبان آثارش بسیار خوب است، گفت: این ارتباط به‌دلیل مردمی‌ بودن شخصیت فرهاد حسن‌زاده است.
 
کمال‌آبادی در ادامه گفت: این اقدام در افزایش فروش آثار فرهاد حسن‌زاده نیز تاثیر داشته و البته بازخوردهای خوبی نیز از سوی خریداران و مخاطبان آثار این نویسنده کودک و نوجوان دریافت کردیم.
 
مدیر اجرایی انتشارات «چرخ فلک» اشاره کرد: فرهاد حسن‌زاده در  نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران بالغ بر 50 عنوان کتاب را پس از ثبت سفارش در انتشارات، به‌صورت روزانه امضاء کرده و تحویل انتشارات داد تا به‌دست مخاطبانش در سراسر کشور برسد.
 
نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از یکم تا 10 بهمن‌ماه به‌صورت مجازی در سایت tehranbookfair.ir برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها