سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
«صدسال نویسندگی در تهران» رونمایی می‌شود

کتاب ششم مجموعه‌ «کتب سده» با نام «صدسال نویسندگی در تهران» نوشته‌ میلاد حسینی، با حضور مهدی یزدانی‌خرم، مهدی افروزمنش، سینا دادخواه و مهراوه فردوسی رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) «صد سال نویسندگی در تهران» کتابی از مجموعه‌ «کتب سده» است که انتشارات علمی فرهنگی منتشر می‌کند و به صدسال نقاشی و عکاسی و گرافیک و کاریکاتور و شعر و ادبیات در تهران می‌پردازد.

کتابی که میلاد حسینی درباره‌ نویسندگان و ادیبان شهر تهران نوشته، روایتی‌ست از زندگی و زمانه‌ نویسنده‌هایی که در تهران زیسته‌اند و حوادث تاریخی و سیاسی این شهر زندگی‌هاشان را دگرگون کرده است. کتاب حاضر مشتمل بر فشرده‌ای از زندگی و رشد و ویژگی آثار کسانی‌ست که در تهران زندگی کرده و کتاب نوشته‌اند و حوادث تاریخی و اجتماعی تهران در روند خلق آثارشان اثرگذار بوده است. چهره‌هایی از میانه‌ قرن سیزدهم تا اواخر قرن چهاردهم خورشیدی که تغییرات تاریخی نوشتن در تهران را در دل خود دارند و و از سویی فرهنگی فشرده است از نویسنده‌های مهمی که یا متولد تهران بودند و یا بخش عمده‌ زیست حرفه‌ای‌شان را در تهران گذرانده‌اند.
 
 نشست رونمایی این کتاب روز چهارشنبه ۵ آذر ساعت ۱۶ به صورت مجازی و پخش زنده در آپارات و شبکه‌ شهر دیگر پلتفرم‌های مجازی برگزار خواهد شد.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها