سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
«زیارت کلمات» در قم روی موج رادیو اربعین

محمد غفاری محمد مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان قم از پخش برنامه «زیارت کلمات» با حضور شاعران آیینی از رادیو اربعین خبر داد.

محمد غفاری مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان قم و تهیه‌کننده برنامه ادبی «زیارت کلمات» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، درباره این ویژه برنامه ادبی گفت: این ویژه برنامه با حضور شاعران آیینی و با هدف ایجاد فضایی حسینی در ایام محرم و صفر برای پخش در رادیو اربعین آماده شده است.
 
وی اضافه کرد: این برنامه که به‌همت حوزه هنری انقلاب اسلامی برای پخش در رادیو تولید می‌شود، شاعران آیینی به بحث پیرامون شعر هیات، نوحه‌سرایی و.... می‌پردازند.
 
تهیه‌کننده برنامه ادبی «زیارت کلمات» به دیگر بخش‌های این برنامه اشاره کرد و یادآور شد: در هر برنامه یکی از شاعران نام آشنای کشور به شعرخوانی عاشورایی و اربعینی می‌پرادزد و پخش روایت یا داستان‌های کوتاه ویژه سفر اربعین از دیگر بخش‌های تدارک دیده شده در این برنامه است.
 
غفاری تصریح کرد: برنامه رادیویی «زیارت کلمات» هر روز ساعت ۱۰:۳۰ صبح با اجرای محمد میرزایی بازرگانی از شاعران آیینی کشور پخش و در ساعت‌های ۱۶:۳۰ و ۳۰ دقیقه بامداد بازپخش خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها