دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز دومین رویداد مهم کتاب‌محور کشور است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین گشایش هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز در جمع خبرنگاران، نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز را بعد از نمایشگاه بین‌المللی تهران، مهم‌ترین رویداد کتاب‌محور کشور معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی در آیین گشایش هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز بیان کرد: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز مهم‌ترین نمایشگاه کتاب بعد از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در کشور به شمار می‌آید.
 
وی تصریح کرد: امسال علاوه‌بر برگزاری این نمایشگاه به‌طور همزمان، هفتمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های دیجیتال تبریز نیز برگزار می‌شود.
 
صالحی در پاسخ به پرسشی درباره ساماندهی مد و لباس هم گفت: براساس قانون مد و لباس که دبیرخانه آن در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مستقر است، برابر مقررات و موازین تعیین شده این موضوع به صورت جدی دنبال می‌شود.
 
وی تاکید کرد: براین اساس وظایف هر یک از اصناف در این زمینه از سوی قانون‌گذار تعیین شده است.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 مهرماه به‌منظور حضور در آیین گشایش هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز به این شهر سفر کرده و دیدار با امام‌جمعه این شهر و بازدید از کتابخانه مرکزی تبریز ازجمله برنامه‌های وی در این سفر یک روزه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها