سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
کتاب می‌تواند پیامبر باشد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی‌گلپایگانی، برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را یکی از اقدامات قابل توجه نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی‌گلپایگانی، رئیس دفتر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در حاشیه بازدید از سی‌و‌دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره بزرگترین رویداد فرهنگی کشور بیان کرد: این دوره در مقایسه با سال‌های گذشته متفاوت است.
 
وی در تشریح تفاوت‌‌ها افزود: نوع مراجعه‌کنندگان یکی از نشانه‌های این تفاوت است؛ به‌عنوان مثال در این بازدید کوتاه ظواهر اسلامی در جمعیت حاضر دیده می‌شود و همچنین مشخص است که بازدیدکنندگان جستجو‌‌گر هستند، برای تماشا نیامده‌اند و دنبال خرید کتاب هستند.    
 
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با بیان این کتاب می‌تواند پیامبر باشد، ادامه داد: برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران یکی از اقدامات قابل‌توجه نظام جمهوری اسلامی ایران است.
 
محمدی‌گلپایگانی درباره تاثیر بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب در تقویت ارتباط ناشران داخلی و خارجی گفت: کشور چین، کشور مهمی است و بسیار از فعالان نشر این کشور در این دوره حضور پیدا کردند.
 
سی‌و‌‌دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 14 اردیبهشت‌ماه در مصلی امام خمینی‌(ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها