دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
فعالیت 100 نیروی اطلاع رسانی در نمایشگاه کتاب تهران

100نفر نیروی اطلاع رسانی هم زمان با ایام سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در بخش‌های مختلف این نمایشگاه فعالیت خواهند داشت.

محمدحسین متولی، مدیر کمیته اطلاع‌رسانی سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: برای بخش ناشران داخلی و خارجی حدود 100 نفر نیروی اطلاع‌رسانی در نظر گرفته شده است تا همه بخش‌ها را پوشش دهند.
 
وی افزود: این افراد اقدامانی شامل اطلاع‌رسانی با رایانه در بخش‌های نمایشگاه و توزیه نقشه در نمایشگاه را به عهده دارند.
 
متولی با اشاره به آماده‌سازی یک میلیون نقشه برای نمایشگاه امسال توضیح داد: امسال در کمیته تلاش کرده‌ایم نقشه را هم‌زمان با نخستین روز نمایشگاه در میان مردم توزیع کنیم و در این زمینه اقدامات آغاز شده است.
 
وی یادآور شد: همچنین نقشه و اطلاعات مورد نیاز نمایشگاه نیز بر روی سایت www.book32.ir قرار داده شده است و افراد می‌توانند با مراجعه به این سایت اطلاعات مورد نیاز خود را جستجو کنند.
 
متولی با بیان اینکه اپلیکیشن نمایشگاه نیز آماده شده است، توضیح داد: نقشه نمایشگاه بر روی این اپلیکیشن قرار داده شده است و در ورودی نمایشگاه غرفه‌هایی پیش‌بینی شده است که مراجعه‌کنندگان بتوانند اپلیکیشن نمایشگاه را بر روی تلفن همراه خود دریافت کنند.
 
وی یادآور شد: زمانی که ناشران غرفه خود را دریافت کردند، اطلاعات آن‌ها بر روی سایت نمایشگاه قرار داده می‌شود و امکان جستجوی موضوعی کتاب و ناشر و نویسنده برای مخاطبان فراهم می‌شود.  
 
سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 4 تا 14 اردیبهشت 98 در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها