یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
رونمایی از کتاب «اندازه نما در لانگشات، بررسی یک قتل مبهم»

مراسم رونمایی از کتاب «اندازه نما در لانگشات، بررسی یک قتل مبهم» رمانی از محمدرضا بردبار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) مراسم رونمایی از کتاب «اندازه نما در لانگشات، بررسی یک قتل مبهم» رمانی از محمدرضا بردبار با حضور جمعی از هنرمندان و علاقمندان به ادبیات برگزار شد.

این مراسم با اجرای مسعود فروتن و نمایشنامه‌خوانی قربان نجفی، مسعود حقی و محمد ساربان که خوانش نمایش «بستنی یخی» نوشته افسون شکاری بود آغاز شد.
 

پس از اجرای این نمایشنامه‌خوانی، رضا بنفشه‌خواه بخش‌هایی از کتاب «اندازه نما در لانگشات» را برای حضار خواند و سپس از این کتاب رونمایی شد.

در ادامه این مراسم نیز از رضا بنفشه‌خواه، محمدساربان، قربان نجفی و مسعود فروتن توسط مجموعه ساعی که حامیان این برنامه بودند به پاس سال‌ها زحمتی که در عرصه هنر کشیده‌اند تقدیر به عمل آمد.
 

کتاب «اندازه نما در لانگشات، بررسی قتل مبهم» اولین تجربه محمدرضا بردبار در قالب رمان است که به قتل پسر رئیس‌جمهور می‌پردازد و بازپرس این پرونده در پی یافتن راز این قتل است. داستان به شرایط اقتصادی و اجتماعی زمان حال جامعه اشاره دارد.

کتاب «اندازه نما در لانگشات، بررسی قتل مبهم» در شمارگان 1000 نسخه توسط انتشارات گوی روانه بازار شده است.
 

 ناصر آقایی، محمد ساربان، رضا بنفشه‌خواه، قربان نجفی، فرهاد بشارتی، بابک انصاری، بهرام ابراهیمی، غلامرضا کاظمی دینان، هرمز هدایت، سعید داخ، زهرا داودنژاد، فاطمه گودرزی، بهرام حصیری، مهدی میامی، حسن اسدی و نعیمه نظام‌دوست از جمله هنرمندانی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها