سه‌شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
نشست‌های تخصصی در حوزه عرفان و فلسفه

مجمع عالی حکمت اسلامی نشست های «مسئله ادراک ذات الهی و بررسی تفاسیر علم اجمالی از ذات» و «گزارشی از اصطلاح نامه فلسفه سیاسی» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) مجمع عالی حکمت اسلامی هفته جاری را با نشست‌های مختلف در گروه‌های علمی به پایان می‌برد.

بنابر این گزارش، یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه گروه علمی عرفان با موضوع «مسئله ادراک ذات الهی و بررسی تفاسیر علم اجمالی از ذات» با ارائه حجت الاسلام روح الله سوری و با حضور اعضاء گروه چهارشنبه، ۱۰ بهمن از ساعت 19 و 30 دقیقه در مجمع عالی حکمت اسلامی برگزار می‌شود.

همچنین، هشتاد و دومین جلسه گروه علمی فلسفه سیاسی با موضوع «گزارشی از اصطلاح نامه فلسفه سیاسی» با ارائه حجت الاسلام مهدی امیدی و با حضور اعضای گروه چهارشنبه، ۱۰ بهمن ۹۷ از ساعت ۱۹ برگزار می‌شود.

علاوه بر این، نشست تخصصی «گفتمان فلسفی علوم انسانی در چهاردهه پس از انقلاب اسلامی» نیز پنجشنبه، ۱۱ بهمن از ساعت ۹ تا 12 و 30 دقیقه در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی واقع در بزرگراه کردستان توسط شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها