دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰
کتاب «فرهنگ هخامنشی و سنت‌های محلی در آناتولی، قفقاز جنوبی و ایران»

نشست تخصصی میراث مشترک ایران و قفقاز در کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود. در این نشست کتاب «فرهنگ هخامنشی و سنت‌های محلی در آناتولی، قفقاز جنوبی و ایران» رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نشست تخصصی میراث مشترک ایران و قفقاز با سخنرانی مرتضی رضوانفر، شاهین آریامنش و دکتر مهسا ویسی دوشنبه ۷ آبان‌ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.

دکتر سُرور خراشادی دبیر علمی نشست تخصصی میراث مشترک ایران و قفقاز گفت: در این نشست مرتضی رضوانفر سخنرانی خود را با عنوان «بناهای کتیبه‌دار قفقاز» ارائه می‌کند. شاهین آریامنش نیز سخنرانی‌ خود را با عنوان «هخامنشیان، روزی روزگاری در قفقاز» انجام خواهد داد. دکتر مهسا ویسی نیز به سخنرانی درباره «بازتاب مدیریت هنری هخامنشیان در قفقاز» می‌پردازد.

وی افزود: در پایان این نشست از کتاب «فرهنگ هخامنشی و سنت‌های محلی در آناتولی، قفقاز جنوبی و ایران» که توسط شاهین آریامنش ترجمه شده است، رونمایی می‌شود.

این نشست دوشنبه ۷ آبان‌ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در کتابخانه ملی ایران، مرکز همایش‌های بین‌المللی، تالار فرهنگ برگزار می‌شود و حضور علاقه‌مندان در این نشست آزاد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها