شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
تجمع معاندین مقابل غرفه ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت/ پلیس آلمان به تعهد خود عمل کرد

پلیس آلمان درباره حفظ امنیت غرفه جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت به وظیفه خود عمل کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به فرانکفورت، جمعی از معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران در چهارمین روز برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت(شنبه 21مهرماه)، در مقابل غرفه ایران تجمع کرده‌اند.

این عده همچون سنوات گذشته، بروشورهایی به زبان فارسی در دست دارند و آن‌ها را بین جمعیت توزیع می‌کنند.

این در شرایطی است که پلیس آلمان با حضور در مقابل غرفه ایران، در حال کنترل آن‌ها است و تا ساعات میانی روز، چند نفر از این جمع را از سالن خارج کرده است.

با این اوصاف، قول رئیس نمایشگاه کتاب فرانکفورت پس از اتفاقات سال گذشته، تا حدی محقق شده و پلیس آلمان از آغاز، مانع ایجاد مزاحمت این عده شده است. 

لازم به یادآوری است که امیرمسعود شهرام‌نیا پیش‌از این در گفت‌وگو با ایبنا، درباره انتقال اعتراض اهالی نشر ایران در مقابل مزاحمت معاندین در نمایشگاه فرانکفورت 2017، گفت: با تنظیم‌نامه اعتراضی و مذاکرات مکرر درخواست شد تا به این موضوع رسیدگی شود و از بروز مجدد آن در دوره‌های‌ها بعد پیشگیری شود. با پیگیری موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و  اعلام قول برای رفع مشکل، براساس درخواست موسسه و با لحاظ تخفیفی معادل 5000 یورو که افزون بر تخفیف مرسوم در محاسبه هزینه غرفه ملی است موافقت شده تا در صورتحساب سال 2018 اعمال شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها