سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
جانمایی ناشران به پایان رسید

مدیر اجرایی سی‌و‌یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از پایان جانمایی ناشران آموزشی،‌ دانشگاهی، عمومی، کوک و نوجوان و آمادگی گمرک نمایشگاه برای تحویل کتاب‌ها خبر داد.

حسین صفری، مدیر اجرایی سی‌و‌یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) با اعلام خبر پایان فرآیند جانمایی ناشران برای حضور در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بیان کرد: با توجه به افزایش امکان استفاده از رواق‌های مصلا و تاکید بر حفظ متراژ در جریان فرآیند جانمایی با هماهنگی‌های انجام شده با تشکل‌های نشر و کمیته‌های نمایشگاه، جانمایی ناشران آموزشی،‌ دانشگاهی، عمومی و کوک و نوجوان به پایان رسیده است.    
 
به گفته این مقام مسئول در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، جانمایی ناشران خارجی نیز قطعی شده و ناشران این بخش در طبقه منفی 1 رواق شرقی مستقر می‌شوند. بخش گمرک نیز در این قسمت مصلا، تعیین شده است.

صفری با بیان این مطلب که فعالیت‌ عمرانی در رواق‌‌های شرقی و غربی مصلا ادامه دارد، افزود: با توجه به ورود محموله‌ کتاب‌ها به ایران که از تاریخ دوم فروردین‌ماه آغاز شده، همزمان با تعطیلات نوروز بخش‌های گمرک، پشتیبانی و انبار تجهیز شده‌اند.
 
مدیر اجرایی سی‌و‌یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر همکاری تعدادی از سازمان‌ها با مسئولان نمایشگاه گفت: همزمان با تعطیلات نوروز ساماندهی بخش‌های حمل و نقل و ترافیک،‌ خدمات شهری و رفاهی،‌ IT و بانک‌،‌ ایمنی بحران، زیرساخت و عمران به‌طور ویژه دنبال شده است.

به گفته صفری،‌ نشست‌های مفصلی با سازمان آتش نشانی، ‌هلال احمر،‌ دانشگاه علوم پزشکی،‌ اورژانس و نیروی انتظامی برگزار شده است و نتایج این نشست‌ها در جلسه شورای شهر تهران که نیمه دوم فروردین‌ماه برگزار می‌شود، ارائه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها