دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
اختتامیه نوزدهمین همایش کتاب سال حوزه پنجم بهمن برگزار می‌شود

آیین اختتامیه نوزدهمین همایش کتاب سال حوزه و نخستین جشنواره مقالات علمی حوزه، پنجشنبه پنجم بهمن‌ماه در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نوزدهمین همایش کتاب سال حوزه و نخستین جشنواره مقالات علمی حوزه، پنجشنبه پنجم بهمن‌ماه در مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) در شهر قم برگزیدگان خود را خواهد شناخت. 

آیت‌الله جعفر سبحانی، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی، آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و جمعی از مسئولان فرهنگی و اساتید حوزوی، مهمانان ویژه این آیین هستند. 

این آیین از ساعت 9 روز پنجشنبه پنجم بهمن‌ماه در مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) واقع در میدان معلم در شهر قم برگزار می‌شود.

آثار شرکت‌کننده در این همایش در  16 گروه علمی در حوزه علوم اسلامی و علوم انسانی شامل تفسیر و علوم قرآن، حدیث و درایه و رجال، فلسفه، کلام، اخلاق و عرفان، تاریخ و سیره و تراجم، فقه و اصول، کتب مرجع، ادبیات و هنر، علوم اجتماعی، اقتصاد و مدیریت، حقوق و علوم سیاسی، علوم تربیتی و روان‌شناسی، تصحیح و تحقیق، ترجمه و تکنولوژی آموزشی دسته‌بندی و داوری شده است. پایان‌نامه‌های سطح چهار حوزه نیز در بخش پایان‌نامه‌ها ارزیابی می‌شوند. 

امسال برای نخستین‌بار بخش مقالات علمی پژوهشی نیز به همایش افزوده شده است. بر این اساس، مقالات منتشر شده حوزوی‌ها در نشریات و مجلات با رده علمی و پژوهشی نیز در جشنواره اجازه شرکت داشتند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها