دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
پنج نشست تخصصی در مجتمع ناشران قم

پنج نشست تخصصی با موضوع صنعت نشر و کتابخوانی همزمان با بیست و پنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در مجتمع ناشران قم برگزار می‌شود.

رئیس اتحادیه ناشران قم در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده اتحادیه ناشران قم در هفته کتاب، عنوان کرد:  پنج نشست‌ تخصصی با هدف بررسی چالش‌ها و مشکلات ناشران و دست‌اندرکاران صنعت نشر کشور همچنین ارائه راهکارهایی برای تقویت فرهنگ مطالعه در میان نوجوانان و جوانان پیش‌بینی شده است.
 
حمید خرمی افزود: نخستین برنامه مجتمع روز سه‌شنبه 23 آبان با عنوان «کتاب، کودک و نوجوان» با حضور دانش‌آموزان مدارس قم برگزار می‌شود که این نشست  با قصه‌گويي در سراي ناشران همراه خواهد بود.
 
وی با اشاره به دومین نشست پیش ‌بینی شده، گفت: سرای ناشران در روز چهارشنبه 24 آبان میزبان دو نشست «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» است و «اهميت كتاب و كتابخواني» است که دانشجويان دانشگاه قم و فعالان حوزه کتابداری در این نشست‌ها حضور دارند.
 
خرمی با اشاره به چهارمین و پنجمین نشست این مجتمع، یادآور شد: در روز پنج شنبه 25 آبان ماه نیز 2 نشست «کتاب، ناشران، کتاب‌فروشان و نويسندگان» با حضور كارشناسان خانه كتاب و «رونق اقتصاد چاپ و نشر» با حضور دست‌اندرکاران و فعالان صنعت نشر قم برگزار می‌شود.
 
مجتمع ناشران قم در بلوار معلم شهر قم قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها