شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
مهلت ارسال آثار به جشنواره «حُسنا» تمدید شد

مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره ملی «حُسنا» با موضوع طراحی جلد قرآن کریم و کتب ادعیه، تا دهم مردادماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از ستاد اطلاع‎رسانی نخستین جشنواره ملی «حُسنا»، حسین سعیدی، مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: فراخوان این جشنواره که ویژه هنرمندان و طراحان گرافیک سراسر کشور بوده، همزمان با شب‌های قدر منتشر شد. علاقه‌مندان در مرحله نخست تا اول مردادماه برای ارسال آثار خود به دبیرخانه فرصت داشتند که به دلیل استقبال چشمگیر مخاطبان، مهلت ارسال آثار به مدت 10 روز و تا دهم مردادماه تمدید شد.
 
وی با بیان این‌که محدودیتی در تعداد ارسال آثار توسط هر هنرمند وجود ندارد، اظهار کرد: ابعاد و مشخصات آثار در اندازه استاندارد بوده و از طریق کانال تلگرامی @hossna2017 اعلام شده است.
 
مدیرعامل به‌نشر با اشاره به این‌که آثار برتر پس از داوری، در تاریخ دوم شهریورماه معرفی خواهند شد، افزود: آثار ارسالی از 24 مرداد تا دوم شهریورماه در نگارخانه کتاب مشهد واقع در خیابان امام خمینی(ع)، روبه‌روی باغ ملی، طبقه منفی یک، فروشگاه مرکزی کتاب انتشارات آستان قدس رضوی در معرض دید عموم هنرمندان و علاقه‎مندان قرار خواهد گرفت.
 
سعیدی گفت: به 14 نفر اول در بخش طراحی جلد قرآن کریم و به پنج نفر برگزیده در بخش‌های مفاتیح‌الجنان و ادعیه در مجموع 140 میلیون ریال هدیه نقدی اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان، هنرمندان و طراحان گرافیک سراسر کشور برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نخستین جشنواره ملی طراحی جلد قرآن کریم و کتب ادعیه با عنوان «حُسنا» می‌توانند به کانال تلگرامی @hossna2017 و یا پایگاه اطلاع‌رسانی www.Behnashr.com مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها