شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
«قهوه سرد آقای نویسنده» در مشهد رونمایی شد

مراسم جشن امضای رمان «قهوه سرد آقای نویسنده» در مشهد برگزار و این کتاب بعد از تهران با استقبال بی‌نظیر مشهدی‌ها همراه شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مراسم جشن امضای رمان «قهوه سرد آقای نویسنده»، اثر روزبه معین عصر روز پنجشنبه (8 تیرماه) در هتل میثاق مشهد با استقبال چشمگیر مردم این شهر برگزار شد.

محمدرضا بابایی‌پور مدیر گروه بوکناب و مجری مراسم رونمایی با اشاره به استقبال پرشور مردم مشهد گفت: مراسم بسیار خوبی برگزار شد و استقبال مردم بی‌نظیر بود. ما قصد داریم این جریان که با کتاب موفق روزبه معین شروع شد را با سایر نویسندگان موفق ایرانی در مشهد ادامه دهیم، هدف ما ارتقاء فرهنگ مطالعه در راستای اقبال عمومی از آثار موفق و همچنین معرفی تخصصی کتاب در همه زمینه‌ها است.

مدیر گروه بوکناب در توضیح این مراسم اظهار کرد: این مراسم که از ساعت 17 روز پنجشنبه آغاز شد، 7 ساعت ادامه داشت و پس از مراسم رونمایی همین کتاب در تهران که 8 ساعت به طول انجامید در نوع خود بی نظیر بود.

وی ادامه داد: اکثر کسانی که برای امضای کتاب آمده بودند نزدیک به سه ساعت در صف ایستادند و به اذعان خودشان با دیدن چهره شاداب و صبور روزبه معین ایستادن در صف چند ساعته برایشان راحت بوده است.

‌بابایی‌پور با اشاره به سایر برنامه‌های این گروه گفت: بدون شک با توجه به جایگاهی که 
مشهد در سال 2017 به‌عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام به دست آورده، بهترین شهر برای این اتفاق مبارک است و تمام تلاش ما این است که بتوانیم از فرصت موجود استفاده کنیم تا شاهد برنامه‌های متعدد کتاب و کتابخوانی در مشهد باشیم.
 
روزبه معین نویسنده رمان پرفروش «قهوه سرد آقای نویسنده» نیز در این باره گفت: برنامه فوق‌العاده‌ای بود، از مردم مشهد، از پذیرایی خوبشان و از استقبال بی‌نظیرشان تشکر می‌کنم و همچنین امیدوارم با همت دوستانی همچون گروه بوکناب، شاهد افزایش این دست اتفاقات فرهنگی در شهر مشهد باشیم.

رمان «قهوه سرد آقای نویسنده»، اثر روزبه معین تنها پس از سه ماه از تاریخ نشرش به چاپ بیست و چهارم رسیده است و توانسته رکورد فروش کتاب در این مدت کوتاه در ایران را به دست آورده و در صدر پرفروشترین رمان ایرانی قرار بگیرد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها