دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
مدیر انتشارات دارالحکمه درگذشت

تقی علامه، مدیر انتشارات دارالحکمه قم و حسن عبدى، مدير انتشارات عبدي درگذشتند.

به گزارش خبرگزارى كتاب ايران (ايبنا)، تقی علامه مدیر انتشارات دارالحکمه قم درگذشت. مراسم ترحیم مرحوم علامه امشب (15 خردادماه) در مسجد باب‌الجنه قم برپا خواهد شد.
 
مجید غلامی جلیسه مدیرعامل موسسه‌ خانه کتاب در پیامی درگذشت این ناشر را تسلیت گفت. متن پیام وی به این شرح است: «انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت مرحوم حاج تقی علامه مدیرمسئول انتشارات دارالحکمه قم که عمر گرانمایه خود را در راه نشر علوم دینی و مذهب حقه تشیع مصروف داشتند را به جامعه نشر و کتاب ایران بالاخص ناشران و کتابفروشان و علاقه‌مندان به کتاب در شهر کریمه قم تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند منان برای ایشان طلب مغفرت و  برای بازماندگان آن مرحوم صبر و بردباری خواهانم.»
 
حسن عبدی مدیر نشر عبدی رشت نیز دارفانی را وداع گفت. همچنین مدیر موسسه خانه کتاب  در پیامی دیگر به مناسبت درگذشت، این ناشر فعال در استان گیلان آورده است:« درگذشت یکی از ناشران خوب کشور مرحوم مهندس حسن عبدی مدیر مسئول انتشارات عبدی که با تاسیس این نشر در شهر رشت خدمات شایانی به جامعه کتابخوان بالاخص دانشگاه ها نمود را به جامعه نشر و کتاب کشور تسلیت عرض میکنم و از خداوند منان برای ایشان طلب مغفرت و برای بازماندگان آرزوی صبر و بردباری دارم.»
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها