یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
«پسری که نامرئی شد» در بازار کتاب مرئی شد

رمان «پسری که نامرئی شد» نوشته اندرو کلمنتس با ترجمه امیر حیدری باطنی از سوی انتشارات امیرکبیر منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) رمان «پسری که نامرئی شد» نوشته اندرو کلمنتس به تازگی با ترجمه امیر حیدری باطنی از سوی انتشارات امیرکبیر برای گروه سنی نوجوان منتشر شده است.
 
اندرو کلمنتس در این رمان ماجرای پسری به نام بابی فیلیپس را بیان می‌کند. یک روز صبح، بابی فیلیپس، پسر بچه پانزده ساله، از خواب بیدار می‌شود و هنگامی که جلوی آینه می‌رود، خودش را نمی‌بیند. او نامرئی شده است. هیچ‌کس نباید بویی از ماجرا ببرد، زیرا در این صورت ممکن است بابی، ابزاری برای آزمایش‌های پزشکی و سوءاستفاده‌های اطلاعاتی شود. اعضای خانواده و کسانی که وارد ماجرا می‌شوند، سعی دارند علت نامرئی شدن بابی را پیدا کنند و او را به زندگی عادی بازگردانند. پلیس متوجه غیبت طولانی بابی از مدرسه شده و درصدد کشف ماجرا است؛ بنابراین بابی و خانواده‌اش، فرصت اندکی برای روبه‌راه کردن امور دارند.
 
داستان این کتاب در قالب 28 فصل به هم پیوسته بیان می‌شود.

داستان این‌گونه آغاز می شود: «صبح یکی از روزهای ماه فوریه است. از خواب بیدار می‌شوم؛ تلوتلو خوران به سمت حمام می‌روم و در تاریکی دوش می‌گیرم. روزهایی که باید به مدرسه بروم، این طوری حمام می‌کنم، چون حمام کردن در تاریکی انگار ادامه خوابم است و مثل این است که ده دقیقه بیشتر می‌خوابم. درست بعد از دوش گرفتن؛ آنجاست که این اتفاق می‌افتد.وقتی که لامپ حمام را روشن می‌کنم و بخار روی آینه را پاک می‌کنم تا شانه‌ای به موهایم بزنم. آن اتفاق چیزی است که در آینه می‌‌بینم. در واقع چیزی است که نمی‌بینم.برای بار دوم نگاه می‌کنم و سپس دوباره آینه را پاک می‌کنم.من در آینه نیستم.این دقیقا همان چیزی است که می‌خواهم بگویم.من... آنجا ... نیستم.احساس گیجی می‌کنم، دوباره به رخت‌خوابم برمی‌گردم.»
 
رمان «پسری که نامرئی شد» در  272 صفحه با شمارگان دو هزار نسخه و قیمت 100 هزار ریال از سوی انتشارات امیرکبیر منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها