سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
​پنج عنوان جدید از مجموعه «مهارت‌های زندگی» منتشر شد

​انتشارات صابرین پنج عنوان جدید از مجموعه «مهارت‌های زندگی» را با ترجمه برزو سریزدی راهی کتابفروشی‌ها کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) انتشارات صابرین پنج عنوان جدید از مجموعه «مهارت‌های زندگی» با عنوان‌های «چه چیزهایی ارزشمند هستند؟»، «بالا بردن اعتماد به نفس»، «عصبانی شدن همیشه بد نیست»،‌ «مدرسه دوست‌داشتنی من» و «اندام من خوب است» را با ترجمه برزو سریزدی برای کودکان گروه سنی «ج» منتشر کرده است.
 
پیش از این انتشارات صابرین 10 جلد نخست مجموعه «مهارت‌های زندگی» به قلم جمعی از نویسندگان آمریکایی با عناوین «احترام»، «درست و نادرست»، «بخشش»، «تاثیرگذاری»، «دوست خوب»، «اخلاق خوب»، «خدا دوست من است»، «شکرگذاری»،‌ «من نمی‌ترسم» و «نوزاد جدید در راه است» را با ترجمه برزو سریزدی منتشر کرده بود.
 
مخاطب این مجموعه هم بچه‌ها هستند و هم پدر و مادرها. والدین می‌توانند از مطالب این کتاب برای تربیت بهتر بچه‌هایشان استفاده کنند.
 
کودکان در این پنج کتاب با ارزش‌های زندگی آشنا می‌شوند، یاد می‌گیرند که اعتماد به نفس داشته باشند، به کودک درباره عصبانیت راهنمایی می‌دهند، روش رویارویی با مشکلات مدرسه و روش انتخاب‌های سالم را یاد می‌گیرند.
 
در بخشی از کتاب  «چه چیزهایی ارزشمند هستند؟» می‌خوانیم: «بعضی‌ وقت‌ها دیگران باعث می‌شوند فکر کنیم بی‌ارزش و بی‌لیاقت هستیم. این اتفاق زمانی می‌افتد که شخصی حرفی ناخوشایند یا غیر دوستانه به ما می‌گوید؛ یا مدتی اذیتمان می‌کند و ما را نادیده می‌گیرد. زمانی که حس می‌کنیم بی‌اهمیت هستیم، احساس تنهایی و غصه داریم. انگار که همه دنیا فراموش‌مان کرده‌اند. هیچ‌کس نباید چنین احساسی را تجربه کند...»
 
پنج جلد سوم مجموعه «مهارت‌های زندگی» در قالب 36 صفحه مصور رنگی با شمارگان دو هزار و 500 نسخه، به بهای پنج هزار تومان برای هر جلد توسط انتشارات صابرین منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها