دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
کتاب هشتمین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان تهران منتشر شد

کتاب هشتمین مسابقه دوسالانه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان تهران از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کتاب هشتمین مسابقه دوسالانه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان که با موضوع‌های «همه موجودات هستی (پرندگان، حیوانات، گیاهان و...) حق استفاده از آب را دارند»، «همه ما موجودات زنده در حفظ منابع آبی نقش داریم» و «من هم در مصرف درست آب مسوولم» در نیمه نخست امسال برگزار شد، به چاپ رسیده است.

در این کتاب اعضای شورای سیاستگذاری، اسامی و بیانیه هیأت داوران، اسامی برندگان، جدول فراوانی مدال‌ها براساس کشورها و نقاشی‌های طلا، نقره و برنز منتشر شده است.

بر این اساس کودکان و نوجوانان 4 تا 16 سال از 39 کشور جهان از جمله بچه‌های ایرانی در این مسابقه شرکت کردند و 542 اثر برگزیده شرکت‌کنندگان نیز موفق به دریافت نشان‌های طلا، نقره، برنز و دیپلم افتخار شده است.

در عین‌حال، هشتمین مسابقه دوسالانه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان از 1 تا 14 دی 1395 در قالب یک نمایشگاه نیز در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

همچنین قرار است طی مراسمی از برگزیدگان این مسابقه تقدیر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها