دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
برپایی نمایشگاه «میز بخشش» در کتابخانه شهید مطهری بندرعباس

همزمان با ایام هفته کتاب و کتابخوانی، نمایشگاه «میز بخشش» به نفع کودکان مبتلا به سرطان در کتابخانه شهید مطهری (ره) بندرعباس برپا شد.

صدیقه کیوان، مدیر اجرایی موسسه «ساحل خلیج فارس» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره برپایی نمایشگاه «میز بخشش» به نفع کودکان مبتلا به سرطان در کتابخانه شهید مطهری(ره) بندرعباس اظهار کرد: این نمایشگاه از کاردستی‌های اعضای کتابخانه شهید مطهری(ره) و  موسسه خلیج فارس، همزمان با ایام هفته کتاب، کتابدار و کتابخوانی، در این کتابخانه برپا شده که عواید حاصل از فروش این آثار به نفع کودکان مبتلا به سرطان خواهد بود.

وی با تقدیر از نهاد کتابخانه‌های عمومی برای مشارکت در این طرح افزود: کتاب و کتابخانه، یار مهربان هستند و در صورتی‌که در راستای اهداف خیریه نیز به‌کار گرفته شود، بازده دوچندان خواهد داشت. امروز بخش سرطان بیمارستان کودکان بندرعباس با چنین حمایت‌هایی دارای یک کتابخانه مجهز بوده و 120 کودک تحت پوشش این موسسه، ضمن دریافت بهترین خدمات پزشکی، از کتابخانه‌ای مجهز نیز برخوردارند.

صدیقه کیوان ادامه داد: نقش ارگان‌های فرهنگی مثل نهاد کتابخانه‌های عمومی و آموزش و پرورش در این عرصه بشدت احساس می‌شود، چراکه دانش‌آموزان و اعضای کتابخانه می‌توانند در راستای کمک‌های مادی و معنوی به دوستان بیمار خود، گام‌های موثری بردارند و این امر در هفته کتاب و کتابخوانی به دلیل بازدید دانش‌آموزان، بسیار پررونق‌تر از گذشته بوده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها